Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@16:04:25 GMT

مراسم روز هوای پاک در شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۷۹۵

مراسم روز هوای پاک در شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم دوم اردیبهشت روز زمین پاک در شهرستان شاهرود باحضور ریاست شورای شهر شاهرود و رئیس اداره محیط زیست شهرستان و برخی مسئولین محلی در پارک مادر شاهرود، پارک شرکت سیمان شاهرود و اداره محیط زیست شاهرود با جمع آوری زباله‌ها و پاکسازی محیط با حضور تعدادی از دانش آموزان مدارس و دانشجویان برگزا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از جغتای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس محیط زیست شهرستان جغتای گفت: پویش پاکسازی محیط زیست و طبیعت در محدوده کارخانه اسفالت شهرداری جغتای در جوار محور ارتباطی جغتای به سبزوار اجرا شد .

 عباسعلی خسروی  افزود: این اقدام در راستای اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک و ضرورت اجرای تکالیف ارگان‌های متولی وفق ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند کشور، با مشارکت اجتماعی دوستداران محیط زیست و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جغتای اجرا شد.

وی همچنین گفت:  یک راس آهو آسیب دیده توسط همیار و دوستدار محیط زیست آقای آریا منش به اداره حفاظت محیط زیست جغتای تحویل شد .

رئیس محیط زیست شهرستان جغتایاز  همیاران محیط زیست خواست در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید، همچنین گونه‌های آسیب دیده با سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن ۴۵۶۲۱۲۵۳ تماس بگیرند.

رونمایی از سرود ۱۱۸ نفری کریم اهل بیت ۲ در جغتای

حجت اسلام علیرضا جبله روحانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) جغتای گفت: سرود کریم اهل بیت ۲ که با موضوع امام حسن (ع) است توسط گروه سرود این مسجد با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان ونوجوانان عضو این کانون با حدود ۲۱ ماه تمرین اماده شده بود که در شب ولادت امام حسن (ع) با برگزاری سفره افطاری رونمایی شد

حجت اسلام جبله افزود: همچنین در این مراسم که در محل سالن ورزشی بسیج شهرستان برگزارشد تعداد ۴۵ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به عنوان روزه اولی رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند

دیگر خبرها

  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد | تصاویر
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی تاکنون
  • چند خبر کوتاه از جغتای
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه