Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:16:15 GMT

آیا کریم انصاری‌فرد به سوپر لیگ یونان باز می‌گردد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۸۱۱

آیا کریم انصاری‌فرد به سوپر لیگ یونان باز می‌گردد؟ + عکس

رسانه مطرح ورزشی یونان به بررسی شرایط کنونی و آینده کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ناتینگهام فارست انگلیس پرداخت. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت SDNA یونان با انتشار گزارشی درباره کریم انصاری‌فرد، مهاجم پیشین تیم المپیاکوس آتن که تابستان گذشته به تیم ناتینگهام فارست انگلیس انتقال یافت نوشت: آیا مهاجم ایرانی فکر بازگشت به سوپر لیگ یونان را در ذهنش می‌پروارند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل کنونی برای کریم انصاری‌فرد که با جاه‌طلبی بسیاری راهی انگلیس شد به او روی خوش نشان نداد و زمان کافی برای بازی در تیم ناتینگهام فارست نیافت. در نتیجه تیم انگلیسی و کریم انصاری‌فرد به جدایی زودهنگام از هم فکر می‌کنند. هر چند طرفین تا تابستان سال 2020 میلادی قرارداد معتبری دارند.

بر اساس این گزارش، کریم انصاری‌فرد در مجموع 239 دقیقه در طول 11 بازی تیم ناتینگهام فارست در میدان حضور داشت و حتی تغییر سرمربی و آمدن مارتیل اونیل تغییری در این شرایط ایجاد نکرد. بنابراین پایان این همکاری در فصل تابستان چیز طبیعی است. 

SDNA درباره آینده کریم انصاری‌فرد پس از جدایی احتمالی از ناتینگهام فارست نوشت: نام کریم انصاری‌فرد شاید در فهرست خریدهای تابستانی تیم آریس یونان قرار داشته باشد. گاهی نیز از انتقال او به المپیاکوس نیز اخباری منتشر می‌شود اما خیلی جدی نیست. هر اتفاقی تا تابستان جاری ممکن است برای کریم انصاری‌فرد جهت انتخاب تیم آینده‌اش رخ دهد. 

پیروزی ناتینگهام فارست در حضور 62 دقیقه‌ای انصاری‌فرد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۳
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی