Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز جامعه با مشکلات زیادی روبه‌رو است گفت: مردم با گرانی شدید دست و پنجه نرم می‌کنند و متاسفانه نظارتی به قیمت‌ها وجود ندارد و هرمغازه‌ای جنس را به یک قیمت می‌فروشد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیرکل و مدیران بانک مهر اقتصاد استان که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: هنگامی که از دنیا می‌رویم و ما را در قبر می‌گذارند فرشته‌ای که مسئول نوشتن اعمال است از طرف خدا می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انبیای الهی و معصومین برای اینکه انسان از اعمال زشت جلوگیری کرده و اعمال خوب انجام دهد فرستاده شدند، انسان معصوم نیست و گناه انجام می‌دهد ولی باید سعی کنیم که نسبت به انجام اعمال نیک اهتمام داشته باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رسیدگی به مردم باید همواره مورد تاکید باشد، تصریح کرد: باید اقدامی کنیم که در پیشگاه مقدس خداوند مقصر شناخته نشویم و در حد توان خدماتی که می‌توانیم برای کمک به مردم باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه امروز جامعه با مشکلات زیادی روبه‌رو است، بیان کرد: مردم با گرانی شدید دست و پنجه نرم می‌کنند و متاسفانه نظارتی به قیمت‌ها وجود ندارد و هرمغازه‌ای جنس را به یک قیمت می‌فروشد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم در زمینه گرانی اقداماتی انجام دهند و نسبت به مشکلات جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 گرگانی ها بدنبال فتح لبنان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم  شهرداری گرگان نماینده شایسته ایران تنها با یک بازیکن خارجی در حالی پای به این مسابقه میگذارد که حریف تا دندان مسلح ، ضمن حمایت کامل فدراسیون لبنان ده روز استراحت کرده و با چند بازیکن پرسابقه NBA در این بازی ظاهر خواهد شد. این مسابقه ساعت ۹ شب پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در  شهر زوک میکائیل ، سالن نوهدنوفال لبنان برگزار خواهد شد .

دیگر خبرها

  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو