Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی،  نزدیکان قربانیان حمله تروریستی اخیر به مساجد شهر «کرایست‌چرچ» می‌توانند اجازه اقامت دائمی در این کشور را دریافت کنند.

اداره مهاجرت نیوزیلند اعلام کرد که نزدیکان قربانیان حملات تروریستی 15 مارس به مساجد شهر کرایست چرچ می‌توانند برای دریافت روادیدی که اجازه اقامت دائمی آنان در این کشور را خواهد داد درخواست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره اعلام کرده است که نوع جدیدی از روادید برای آنان در نظر گرفته شده است. اخذ درخواست برای دریافت این نوع روادید از فردا آغاز می شود. هدف از آن نیز فراهم کردن شرایط لازم برای نهایی شدن وضعیت مهاجرت آنان به نیوزیلند اعلام شده است.

بنابراین گزارش، در پی حمله تروریستی 15 مارس جاری به مسجد «النور» و مسجدی دیگر در محله «لینوود» شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند حین اقامه نمازجمعه، 50 تن کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

«جاسیندا آردرن» نخست‌وزیر نیوزیلند طی نشست خبری پس از حملات تروریستی مرگبار به دو مسجد در این کشور گفته بود سه نفر از جمله یک شهروند استرالیایی در ارتباط با این حمله بازداشت شده‌ و هیچ یک سابقه کیفری ندارند.

نخست‌وزیر نیوزیلند بلافاصله پس از این حمله، قول داد که قوانین مالکیت و حمل سلاح در این کشور را اصلاح کند. دولت این کشور نیز در همین راستا با ممنوعیت تملک و حمل سلاح‌های نیمه اتوماتیک و نظامی موافقت کر

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 نیوزیلند حمله تروریستی در نیوزیلند مسلمانان نیوزیلند کرایست چرچ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم

«جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با روزنامه لوموند در این باره گفت: «ما بار‌ها درباره افزودن سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی صحبت کرده‌ایم و این کاری بود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا انجام داد، با این وجود مقام قضایی اتحادیه اروپا باید تشخیص دهد که سپاه مرتکب اقدام تروریستی شده است و در حال حاضر چنین نیست.»

وی درباره تحریم‌های جدید علیه تهران نیز گفت: این اقدام ابتدا مستلزم وجود چیز‌هایی است که قابل تحریم باشد.

بورل همچنین تاکید کرد: در پی پاسخ احتمالی اسرائیل به حمله‌ای که ایران با پهپاد و موشک انجام داده است، به نفع همه است که شاهد رویارویی منطقه‌ای نباشیم.

وی تاکید کرد: اتحادیه اروپا قدرت دیپلماتیک دارد و هدفش کاهش تنش در منطقه از طریق روابط خود با تل‌آویو و کشور‌های عضو، به ویژه آلمان، و متحدان بین‌المللی آن مانند واشنگتن است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درپی پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران خواستار تحریم کشورمان و قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست به اصطلاح «تروریسم» اتحادیه اروپا شد.

روابط عمومی کل سپاه بامداد روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

منبع: ایسنا

tags # سپاه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • آمریکا: به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل رای منفی می‌دهیم
  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه دسترسی به شاهدان حمله هفتم اکتبر را نمی‌دهد
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم