Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر رقابت‌های تکواندو سبک هیانگ (ITF) انتخابی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان در سنندج مشخص شدند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تکواندو سبک هیانگ (ITF) جوانان و بزرگسالان کشور با حضور نفرات شرکت‌کننده این دوره از رقابت‌ها در سنندج برگزار و با مشخص‌شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه و با حضور بیش از 100 تکواندوکار از سراسر کشور در اوزان 45، 50، 55، 60، 65، 70 و 70+ کیلوگرم دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آقایان در سالن کارگران شهر سنندج برگزار شد.

در نتایج انفرادی اوزان مختلف رده سنی جوانان در اوازن 45- کیلوگرم مهدیار یزدانی از البرز، 50- کیلوگرم پارسا ظاهری، 55- کیلوگرم هورام رحمانی و 65- کیلوگرم محمد سهند نواگه از کردستان، 60- کیلوگرم مهدی محمدحسنی از کرمان و در وزن 70- کیلوگرم علی نیک جویان و علی بسطامی در وزن 70+ کیلوگرم هر دو از کهکیلویه و بویراحمد عناوین برتر را کسب کردند.

مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو جوانان و بزرگسالان در سنندج برگزار می‌شودمسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو جوانان و بزرگسالان در سنندج + فیلمکادرفنی تیم‌های ‌ملی تکواندو نوجوانان و نونهالان معرفی شدند

همچنین در رده سنی بزرگسالان امیرحسین میرحاج در وزن 58- کیلوگرم و سعید طالبی وزن 64- کیلوگرم از اصفهان، محمد فرهمند در وزن 58- کیلوگرم، علی توری در وزن 76- کیلوگرم و در وزن 82+ امیر لطفی هر سه از البرز، وزن 82- کیلوگرم امیر قربانی از تهران و در وزن 70- کیلوگرم کیهان شریعتی به نمایندگی از کردستان در جایگاه نخست قرار گرفتند.

بر همین اساس، نفرات برتر مشخص‌شده دو رده سنی این رقابت‌ها از روز چهارم لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو شهرستان سنندج به مدت ده روز به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

گفتنی است، در اوزان 55- و 60- کیلوگرم به ترتیب نریمان عبدی زر و پارسا اسدی در رده سنی جوانان و کاروان غرابی در وزن 58- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به نمایندگی از کردستان جایگاه دوم را بدست آوردند و به تشخیص کادر فنی به اردو تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی