Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:51:45 GMT

کشف 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۲۰۷

کشف 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: 6 هزار لیتر گازوییل قاچاق از دو دستگاه خودروی ایسوزو و نیسان در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده‌های سوختی درحین گشت زنی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بازرسی اولیه از این کامیون چهار هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ علیان نژادی همچنین به توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت در روز جاری توسط ماموران پلیس این شهرستان اشاره کرد و گفت: در بازرسی از این خودرو نیز 2 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و 2 متهم در این رابطه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضاییی معرفی شدند.

به گفته فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا ارزش سوخت قاچاق کشف شده 75 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خودرو زهرا فرماندهی انتظامی قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی مأموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلا صاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر وبا تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6084330

دیگر خبرها

  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان