Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در راستای برنامه بلندمدت خود برای کمک به مناطق سیل‌زده کشور و طبق تصویب ستاد پشتیبانی این بانک که به همین منظور تشکیل شده‌است، در اقدامی دیگر ۹۰۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل ۴۰۰ دستگاه تلویزیون و ۵۰۰ دستگاه اجاق گاز را برای توزیع در استان گلستان به استانداری و کمیته امداد تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کمک‌های این بانک به مناطق سیل‌زده همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس این خبر، اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک و همراهان وی نیز در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان، مهندس غراوی استاندارگلستان و جمعی از مسئولان منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های ایجاد شده ناشی از سیل قرار گرفتند. همچنین در سفر اخیر نمایندگان بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده و در راستای برنامه اساسی این بانک، چند مدرسه آسیب‌دیده در منطقه شناسایی شد که امر احداث آن‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد.

پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد علاوه بر اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی به این امر خطیر و اهدای نقدی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، ۲۵۰ هزار بطری آب و ۱۳۵۰ تخته پتو به استان‌های لرستان و ایلام ارسال کرده‌بود و نسبت به ساخت مدارس آسیب‌دیده در اثر سیل نیز مشارکت خواهد کرد.

بانک‌پاسارگاد در سال جاری، کمک به هم‌وطنان سیل‌زده کشور را از اصلی‌ترین برنامه‌های خود می‌داند و برای رفع کامل مشکلات و بازگشت هم‌وطنان به زندگی عادی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک پاسارگاد سیل استان گلستان کمک به سیل زدگان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه نان، قوت اصلی بیشتر مردم جامعه است، سلامت آن را بسیار با اهمیت دانست و از عرضه نان کامل در ۲۵ نانوایی شهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عباس رضاییان‌زاده ضمن بیان تعریف نان کامل، اظهار داشت: نان کامل یا نان سبوس‌دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس‌گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، ادامه داد: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

رضاییان‌زاده با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص، گفت: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

وی عنوان کرد: 25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت