Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدعلی جعفری در کارگروه کمک به سیل‌زدگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: این کارگروه با هدف تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای کمک به مردم در استان‌های درگیر سیل تشکیل جلسه داده و البته این کار در سطح وزارتخانه در حال پیگیری بوده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و پیگیری‌های مربوط به کمک‌های فرهنگی برای آسیب‌دیدگان سیل اخیر، افزود: از جمله این اقدامات، می‌توان به اعلام آمادگی حوزه‌های پشتیبانی و همچنین حمایت‌های ویژه در حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های فرهنگی و هنری استان اصفهان در رشته‌های موسیقی، نمایش و ... که حاضر به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود به صورت داوطلبانه و رایگان در مناطق آسیب‌دیده از سیل روزهای اخیر هستند، می‌توانند با هماهنگی با این اداره کل به این مناطق اعزام شوند.
جعفری همچنین از پویشی تحت عنوان اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: تهیه و ارسال کتاب و اقلام فرهنگی با عنوان سیل مهربانی و نیز برنامه نمایش روزانه فیلم در محل‌های اسکان در استان‌های لرستان و خوزستان از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حال انجام است.
وی اضافه کرد: مجموعه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان، تاکنون علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌هایی همچون تجهیزات رفاهی، لوازم‌التحریر، کتاب، اسباب‌بازی و ... نیز به مناطق سیل‌زده ارسال کرده‌اند.
در این جلسه، همه اعضا بر لزوم تسریع در امر خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده با هدف کاهش آلام این عزیزان تأکید کردند و در ‌این راستا مقرر شد کمک‌های نقدی کارکنان اداره کل به استان خوزستان اختصاص یابد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مناطق سیل زده محمدعلی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه