Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:33:48 GMT

برخورداری ۹۸ درصد خانوارهای روستایی اردبیل از نعمت گاز

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۳۳۳

برخورداری ۹۸ درصد خانوارهای روستایی اردبیل از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری مهر، فیروز خدایی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی طرح‌های گازرسانی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی ۲۹ شهر و یک هزار و ۲۳۶ روستای استان اردبیل گازدار بوده که این مقدار تمامی خانوارهای شهری و ۹۳ درصد از خانوار روستایی استان را شامل می‌شود که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا این میزان به ۹۸ درصد ارتقا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در سال گذشته بیش از هفت هزار و ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت نشت‌یابی شده است تا نواقص برطرف شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل هدف از انجام عملیات نشت یابی را شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم‌های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود: این فرآیند اجرایی جزو مهمترین فرآیندهای ارائه خدمات ایمن به مشتریان است.

وی تصریح کرد: با شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت‌یابی و ابلاغ موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت نسبت به بهره‌برداری ناحیه گازرسانی آغاز و با رفع نشتی در اسرع وقت به پایان می‌رسد.

خدایی با اشاره به اهمیت فرآیند نشت‌یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز یادآور شد: به منظور مطابقت فعالیت‌های شرکت با استانداردها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی انجام شده و در سال گذشته حدود ۱۸۶ هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

کد خبر 4598393

منبع: مهر

کلیدواژه: گازرسانی روستایی شرکت گاز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند

افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت امسال افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.

جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در پارسال، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و گفت: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورزها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای امسال شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم