Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:18:49 GMT

کارگران برتر استان اردبیل معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۴۴۱

کارگران برتر استان اردبیل معرفی می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برپایی نمایشگاه دستاوردها و تولیدات کارگران در اردبیل خبر داد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته کارگر امسال با حضور معاون وزیر تعاون برگزار می‌شود. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحیمی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های بزرگداشت هفته کارگر امسال در اردبیل با حضور معاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هفته کارگر را فرصت مغتنمی برای کرامت قشر زحمتکش عرصه کار و تولید دانست و تصریح کرد: جامعه کار و تلاش سرمایه انسانی تحقق رونق تولید است و برنامه‌های هفته کارگر در سال جدید با رویکرد جدیدی نسبت به سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه حمایت از قشر کارگر نباید معطوف به یک هفته باشد، گفت: خدمات‌رسانی به مخاطبین مربوط به هفته خاص نبوده و همه ما موظفیم در راستای حمایت از این قشر جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مازندران| مشکلات درمان کارگران بیداد می‌کندحمایت از تولید با افزایش حقوق و قدرت خرید کارگراناصفهان| 6 ماه از معوقات حقوق کارگران پلی‌اکریل پرداخت شده است

رحیمی بیان کرد: تجلیل از کارگران برتر استان، افتتاح زمین چمن مصنوعی کارگران، افتتاح سایت آموزشی امدادگر گازشهری و روستایی فنی و حرفه ای و افتتاح برنامه‌های مهارت آموزی در کارگاه تولیدی معلولان ذهنی بهزیستی و برخی برنامه‌های دیگر از مراسمات در نظر گرفته شده با حضور معاون وزیر در این ایام خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته بزرگداشت کارگر گفت: برگزاری جشن‌های و مراسمات ویژه خانواده‌های کارگران در واحدهای تولیدی، برگزاری زنگ ورزش صبحگاهی در واحدهای کارگری، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر، عیادت از کارگران آسیب دیده، عیادت از کارگران بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی، مراسم بزرگداشت و تجلیل از کارگران، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه و بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی کارگران و استعدادیابی مهارتی دانش آموزان و غیره از عمده برنامه‌هایی خواهد بود که به صورت مشترک به صورت استانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تدارک اجرای 100 عنوان برنامه در این ایام اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای مانند نمایشگاه دستاوردهای کارگران و تولیدات استان، نمایشگاه عکس کارگری، خدمات پزشکی رایگان به جامعه کار و تلاش و سایر برنامه‌های حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کارگر در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه

 عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

 دبیر روز مراغه گفت: در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

وی گفت: همزمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

عسگری افزود: در روز مراغه از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی  گفت: ورکشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با هفته مراغه تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا خواهد شد.

آقای عسگری از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه تولیدات و توانمندی‌های مراغه و استان‌های مختلف با تخفیف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • جشن بزرگ کارگری در میبد