Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:36:26 GMT

پیرلو: مانژوکیچ نباید کنار رونالدو فیکس باشد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۵۳۶

پیرلو: مانژوکیچ نباید کنار رونالدو فیکس باشد

اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه های میلان و یوونتوس، توصیه هایی برای تیم سابق خود به منظور ساختن مجموعه ای قدرتمندتر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کار یووه در فصل جاری نیز با هشتمین اسکودتوی متوالی پایان یافت ولی این تیم به مهمترین هدفش یعنی قهرمانی چمپیونزلیگ دست پیدا نکرد.

آندره آ پیرلو که سابقه سه فصل بازی برای یوونتوس را در کارنامه دارد و سه سال متوالی نیز با این تیم فاتح اسکودتو شد، به سران یووه توصیه کرد تا یک مهاجم جدید را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« به نظر من، یوونتوس باید یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد تا کنار رونالدو بازی کند. مانژوکیچ نباید در این یوونتوس، بازیکن ثابت باشد. یوونتوس همچنین در خط میانی نیز نیاز به تغییر و تحولاتی دارد. خیلی دوست داشتم فرانکی دی یونگ را جذب می کردند. مدت هاست بازی های او را تعقیب می کنم اما بارسلونا زودتر اقدام کرد. دی یونگ می توانست جان تازه ای به خط میانی یوونتوس بدهد.»

 

ماریو مانژوکیچ که مورد انتقاد پیرلو قرار گرفته، فصل را بسیار خوب شروع کرد ولی رفته رفته دچار افت شد. او هرگز در حد و اندازه های فصل 17-2016 خود ظاهر نشد و بسیاری معتقدند که او باید یووه را ترک کند.

 

آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو آژاکس تیم ملی ایتالیا ماریو مانژوکیچ یوونتوس بارسلونا فرانکی دی یونگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو آژاکس تیم ملی ایتالیا ماریو مانژوکیچ یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته سی و دوم سری A به مصاف تورینو رفت و در یک بازی پایاپای به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. این رویارویی که به دربی دلاموله معروف است موقعیت‌های چندان جذابی نداشت و دو تیم به کسب چنین نتیجه‌ای راضی به نظر می‌رسیدند.

ویدئو: 329924

یوونتوس که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود در دقیقه 7 بدشانس بود که به گل نرسید. دوشان ولاهوویچ در نزدیکی دروازه خودش را به ارسال تند فدریکو کیه‌زا رساند اما ضربه محکم او به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

در دقیقه 13 یک فرصت خطرناک دیگر توسط مانوئل لوکاتلی شکل گرفت که ضربه محکم او از فاصله با محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 18 بازی به دلیل برخورد دست دوان زاپاتا به معده فدریکو گاتی، بازی برای دقایق متوقف شد و سپس مهاجم یونتوس بدون مشکل به بازی ادامه داد.

تورینو بیشتر رو به بازی دفاعی و ضدحملات آورده بود و این به یوونتوس اجازه می‌داد تا بیشتر از حریفش برای خلق موقعیت و ایجاد شانس گلزنی تلاش کند. در دقیقه 31 وانیا میلینکوویچ-ساویچ موفق شد ضربه خطرناک ولاهوویچ روی پاس گاتی را به موقع دفع کند.

جدی‌ترین موقعیت گلزنی برای تورینو در دقیقه 43 شکل گرفت که روی ارسال رائول بلانوا، ولاسیچ با سر به توپ ضربه زد اما با اختلاف کم توپ از بالای چارچوب به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی که بیشتر پربرخورد دنبال می‌شد با سه کارت زرد و بدون گل به پایان رسید. تورینیو نیمه دوم را غیرمنتظره شروع کرد و گل هم زد اما به دلیل آفساید ضربه رودریگز مردود اعلام شد.

یووه در نیمه دوم کار سخت‌تری برای رسیدن به دروازه حریف داشت و دقیقه 57 اولین موقعیت جدی آن‌ها شکل گرفت. کیه‌زا روی پاسکاری با ولاهوویچ موقعیت خوبی به دست آورد اما ضربه محکم او دفع شد.

تیم میهمان که طی 15 بازی اخیر خارج از خانه مقابل تورینو موفق به گلزنی شده بود علاقه زیادی برای تداوم این آمار داشت و پرس از زمین حریف را با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم در دستور کار قرار داد.

در دقیقه 73 فرصت خوب گلزنی برای تورینو که با شوت از راه دور تامزه شکل گرفته بود را وویچک شزنی با شیرجه بلند دفع کرد. دو دقیقه پس از این موقعیت‌، یوونتوس یک شانس خوب برای گلزنی داشت. کنان ایلدیز به دنبال نفوذ بین مدافعان توپ را به محوطه جریمه برد و ضربه محکم به گوشه پایین دروازه زد اما میلینکوویچ-ساویچ به خوبی این توپ را مهار کرد.

دو تیم راه‌های باقی مانده برای گلزنی روی دروازه یکدیگر را امتحان می‌کردند که در دقیقه 88 برخورد بازیکن تورینو با شزنی باعث مصدومیت او شد و پس از مداوای این  دروازه‌بان 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد. بازی در وقت‌های اضافه اتفاق خارق العاده‌ای به دنبال نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تورینو که طی 10 بازی خانگی این فصل کلین شیت کرده بود امشب به یازدهمین کلین شیت رسید. یوونتوس هم که طی چهار بازی اخیر خارج از خانه 3 شکست را متحمل شده بود، امشب بدون شکست زمین بازی را ترک کرد.

این تساوی به یوونتوس کمک کرد با 63 امتیاز در رده سوم جدول بایستد. تورینو رده نهمی هم 45 امتیازی شد.

دیگر خبرها

  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • بعد از ۱۴ سال؛ یوونتوس بدون برد در ۵ بازی متوالی خارج از خانه سری آ
  • خلاصه بازی تورینو 0-0 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • ببینید | خلاصه بازی تورینو ۰ - یوونتوس ۰