Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:06:23 GMT

مسجدسلیمانی‌ها لیگ برتر را ترک می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۶۶۲

ساعت24 -مهران نصیریات‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان طی نامه‌ای به بهاروند نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، اعتراض خود به داوری‌ها را در دیدارهای این تیم اعلام کرد.

باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به نحوه قضاوت‌ها و این‌ که توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات بسیار واضح داوری‌ها را ندارد، به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیم لازم را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در متن این نامه آمده است:

"احتراماً همان گونه که استحضار دارید در روز دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان، همانند مسابقات قبلی در دقیقه ۳۶ بازی در یک صحنه روشن و واضح، پنالتی مسلم روی مهاجم تیم نفت نادیده گرفته شد. صحنه پنالتی به حدی روشن و واضح بود که کارشناس داوری با قید (از این واضح‌تر) نسبت به انجام پنالتی معتقد بود. با توجه به حساسیت مسابقات چنان چه فدارسیون فوتبال برخورد قانونی و منطقی با داور این دیدار نداشته باشد عملاً از حق‌کشی و اشاعه قضاوت غیرعادلانه داوران حمایت نموده که این موضوع صدمه اولیه و اصلی را به فوتبال پاک کشور خواهد زد. باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان به لحاظ حمایت از فوتبال پاک، این موضوع را سرلوحه ایجاد و تشکیل این باشگاه قرار داد و خوشبختانه استان خوزستان در این راستا پرچم‌دار این موضوع بود (نمونه بارز آن دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان). لذا با عنایت به اتفاقات رخ داده و با در نظر گرفتن این موضوع که این باشگاه توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات (بسیار واضح) را برای داوری ندارد، از این‌رو به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد نمود."

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است