Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دوستونبک خامداموف، وینگر ملی پوش ازبکستانی پاختاکور در دیدار برابر پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

طرفداری - هفته چهارم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیشب (دوشنبه - 2 اردیبهشت) در گروه چهارم پیگیری شد و تیم های میزبان موفق به شکست حریفان خود در این بازی ها شدند.

ابتدا الاهلی عربستان به مصاف پرسپولیس رفت و توانست با درخشش عمر السومه مهاجم گلزن سوری خود پرسپولیس را با نتیجه 2-1 شکست دهد و در دیگر بازی این گروه نیز السد با گل دقیقه 87 بغداد بونجاح مهاجم گلزن خود توانست با نتیجه ای مشابه پاختاکور ازبکستان را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید در دو بازی آینده خود و به خصوص بازی برابر پاختاکور با پیروزی، زمین مسابقه را ترک نماید. در دیدار برابر الاهلی شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد در دقیقه 58 جدال حساس سرخپوشان برابر پاختاکور را از دست داد تا تنها محروم تیم برانکو در تاشکند لقب گیرد. از سوی دیگر در دیدار دو تیم السد و پاختاکور که در دوحه برگزار شد، 5 بازیکن نماینده ازبکستان کارت زرد دریافت کردند تا  دوستونبک خامداموف، وینگر سرعتی این تیم در بازی برابر پرسپولیس به علت محرومیت حضور نداشته باشد.

خامداموف که با پیراهن شماره 17 در پاختاکور مشغول به بازی است، یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم به حساب می آید که در دیدار برابر النصر امارات زمینه ساز صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد. شاید عدم حضور خامداموف برگ برنده ای برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ در جدال حساس و تعیین کننده سرخپوشان در تاشکند برابر پاختاکور باشد. بازیکنان پاختاکور در حالی به مصاف پرسپولیس می روند که 7 بازیکن آن ها تک اخطاره بودند و بدین ترتیب در صورت اخطار در بازی مقابل نماینده کشورمان بازی آخر این تیم مقابل الاهلی عربستان را از دست خواهند داد. شرایط و امتیازات گروه D به گونه ای است که هر چهار تیم این گروه شانس صعود دارند و این اخطارها می تواند در صعود هر کدام از این چهار تیم، موثر باشد.

گفتنی است، پرسپولیس در بازی پنجم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دوشنبه 16 اردیبهشت در تاشکند به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد