Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبنم کلاهی سرپرست تیم بسکتبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه های اردویی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان اظهار کرد: اردوی نخست تیم ملی بسکتبال بانوان در تاریخ هفتم تا یازدهم فروردین با حضور ۲۴ بازیکن برگزار شد و به دلیل تعداد زیاد دعوت شدگان و مسائل اسکان گروه دوم را در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین به اردو دعوت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدف از این اردو‌ها که با حضور نفرات با تجربه و جوان بود هماهنگی میان آن‌ها است و قطعا ماحسن این دو اردو نفراتی است که برای آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم تا در مسابقات کاپ آسیا حاضر شویم.

تاریخ دقیق و محل برگزاری رقابت های کاپ آسیا مشخص نیست

سرپرست تیم بسکتبال بانوان درباره زمان برگزاری رقابت های بسکتبال کاپ آسیا بیان داشت : تاریخ دقیق و محل برگزاری این مسابقات مشخص نیست اما احتمالا این مسابقات در اواخر شهریور برگزار شود.

کلاهی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های دوستانه و تورنمنت هایی هم برای حضور بسکتبالیست های بانو در رقابت های کاپ آسیا در نظر گرفته شده است یا خیر بیان داشت: صد در صد چنین برنامه هایی وجود دارد و ما هم برنامه پیشنهادیمان را برای قاسمی مدیر تیم های ملی ، طباطبائی رئیس فدراسیون و فریده شجاعی نایب رئیس بانوان ارسال کرده ایم و در آن ، زمان بازیهای تدارکاتیمان را در نظر گرفته ایم.

نگاه یکسانی به بانوان و آقایان وجود دارد

او افزود: به امید خدا اگر شرایط اجازه دهد برنامه هایمان را اجرایی می کنیم . متاسفانه کاهش بودجه به دلیل شرایط اقتصادی ما را نگران کرده است ولی خوشبختانه رئیس فدراسیون به آقایان و بانوان نگاه یکسانی دارند و امیدوارم برنامه هایمان اجرایی شود.

سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان درباره حضور حامیان مالی بیان کرد: اطلاعی ندارم اما تمام هم و غم ما حمایت است ، همچنین نایب قهرمانی گروه بهمن در رقابت های بسکتبال غرب آسیا برای ما انرژی مضاعفی بود و امیدوارم حامیان مالی هم برای حمایت از ورزش جلو بیایند از بسکتبال چه در بخش بانوان که مسابقات کاپ آسیا را برای نخستین بار در پیش دارد و چه در بخش آقایان که مسابقات جهانی را در پیش دارد حمایت کنند.

کلاهی در پایان و درباره سفر سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان به خارج از کشور عنوان داشت: قرار نبود چنین سفری باشد، اما به دلیل تداخل زمانی اردوی تیم بسکتبال ۳ نفره و این مسئله که برخی بازیکنان با تیم ۵ نفره مشترک هستند چنین شد. اولیت اعزام برای رقابت‌های آسیایی برای تیم بسکتبال ۳ نفره است و ما برای رقابت‌های قهرمانی کاپ آسیا همچنان زمان داریم و به همین دلیل تا ۲۰ خرداد اردوهایمان را به عقب انداختیم بازیکنان مشترک بتوانند با تیم ملی بسکتبال ۳ نفره هم کار کنند.

بیشتر بخوانید:

متشرعی: بسکتبالیست‌های بانوی ایران پتانسیل خوبی دارند / برای مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا آمده می‌شویم

پایان اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان

انتهای پیام/

اظهارات کلاهی درباره شرایط تیم ملی بسکتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با 3 ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان7:37.07 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد