Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:56:53 GMT

وزیر پیشین کشاورزی: باید بیمه بخش کشاورزی اجباری شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۷۸۳

وزیر پیشین کشاورزی: باید بیمه بخش کشاورزی اجباری شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و وزیر پیشین جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور به بیمه اجباری نیازمند است تا خسارت کمتری متوجه فعالان این بخش شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدرضا اسکندری» عصر سه شنبه در نشست خبری که در سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، افزود: به دلیل مشکلات در زمینه پرداخت صحیح و بوقت خسارت ها، کشاورزان از بیمه بخش کشاورزی استقبال نمی کنند و شمار اندکی از آنان بیمه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اجرای قانون بهره وری کشاورزی را در زمینه افزایش ضریب بیمه کشاورزی موثر دانست و ادامه داد: قانون بیمه محصولات کشاورزی نیازمند بازنگری و اصلاح جدی است تا همه کشاورزان از مزایای آن بهره مند شوند.
این خبر در حال تکمیل است.

اقتصام**9186*9132*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 بيمه بيمه كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 حمد بن جاسم نخست وزیر پیشین قطر در گفت وگویی خطبا به کشورهای عربی گفت: «به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید... اگر از نفوذ منطقه‌ای ایران ناراحتید در سیاست‌های منطقه‌ای خود بازنگری کنید... اگر من به خاطر بی لیاقتی تو پیشرفت کنم میتوانی به من مهاجم بگویی؟ نه این تو هستی که باید با منطق و بهتر کردن وضع خود جلوی من را بگیری....» حرف‌‎های جالب این مقام قطری را می‌بینید و می‌‎شنوید.

دیگر خبرها

  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • اجباری شدن ثبت الکترونیکی مجوز‌های کسب وکار درسیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی