Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل گفت: چهار هزار روستای کشور را تحت پوشش قرار داده‌ایم و تا به امروز مشکلات دو هزار و ۷۰۰ روستا را از صفر تا صد حل کرده‌ایم. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درگز، محمد مخبر عصر امروز در آیین امضا و مبادله‌ تفاهم‌نامه‌ انتخاب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان معین اقتصادی شهرستان درگز در خراسان رضوی اظهار داشت: اشتغال‌آفرینی برای مردم و با مدیریت خود آن‌ها، می‌تواند به محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم به ویژه در روستاهای کشور منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای جنگ تحمیلی و به ویژه شهید سرافراز شهرستان درگز امیر صیاد شیرازی افزود: هر حکومتی دارای جسم و روح است، اما برای دشمن شکل یک حکومت اهمیتی ندارد بلکه با روح آن سر و کار دارد. دشمن و به تعبیر امام راحل، شیطان بزرگ با روح حکومت مشکل و چالش دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روح در نظام جمهوری اسلامی ایران را با سه موضوع اسلام، رهبری و مردم مرتبط دانست و تصریح کرد: دین اسلام از چنان جذابیتی برخوردار است که موج آن همه‌ دنیا را فرا گرفته و دشمنان برای جلوگیری از گسترش روزافزون آن به ایجاد گروه‌هایی مانند داعش و طالبان روی آورده‌اند.

66 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر پرداخت شدبجنورد|تسهیلات اشتغالزایی منحرف شده با نرخ سود 18 درصد محاسبه می‌شودچرا رونق تولید؟|ارتباط نزدیک تولید با افزایش اشتغال و رونق اقتصادی

مخبر ادامه داد: رهبری نیز منبعث از اسلام است و اسلام در ولایت فقیه تجسم می‌یابد. دشمنان توطئه‌های فراوانی علیه رهبری نظام تدارک دیده‌اند، اما نتیجه‌ آن‌ها همیشه شکست بوده است. یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب همه‌ توطئه‌ها و هزینه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی مردم را محور همه‌ امور برشمرد و تأکید کرد: راهی برای توسعه و پیشرفت کشور وجود ندارد مگر حضور مردم در همه‌ عرصه ها. در جنگ تحمیلی بخشی از کشور درگیر بودند اما امروز تمام کشور و آحاد مردم با مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی دست به گریبان هستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه با اشاره به اختصاص 250 میلیارد تومان از سوی این ستاد به مردم 8 استان سیل‌زده‌ کشور گفت: برای نمونه تعهد کرده‌ایم 30 هزار بسته لوازم خانگی و 30 هزار بسته لوازم‌التحریر در میان مردم مناطق سیل‌زده توزیع کنیم که این کار را آغاز کرده‌ایم.

مخبر با تأکید بر این‌که مشکلات کشور فقط به دست خود مردم حل می‌شود، عنوان کرد: چهار هزار روستای کشور را تحت پوشش قرار داده‌ایم و تا به امروز مشکلات دو هزار و 700 روستا را از صفر تا صد حل کرده‌ایم.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است