Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@04:00:37 GMT

در ذهن سرمربی رئال مادرید چه می‌گذرد؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۸۱۷

به گزارش ایلنا، از زمانی که زیدان به رئال مادرید برگشت و ماموریت نجات تیم را به عهده گرفت، در تمام نشست‌های خبری از تمایلش به تغییرات اساسی در تیم گفته. او در ذهنش رئال مادرید جدیدی ترسیم کرده که با بازیکنان جدیدی تکمیل خواهد شد و با تیمی که در پنج سال توانست چهار بار قهرمان اروپا شود، تفاوت اساسی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آخرین نشست خبری‌اش تاکید کرد که تغییرات تنها در نام‌ها نخواهد بود و او چیدمان تیمش را هم تغییر می‌دهد.

عبور از خط حمله سه نفره

در دوره اول مربیگری زیدان خط حمله سه نفره رئال به BBC شهرت پیدا کرد. از آن سه نفر رونالدو جدا شده و بیل هم در آستانه رفتن است. کارآیی این مثلث آنچلوتی را هم متقاعد کرده بود که تیمش را با آرایش 3-3-4 به زمین بفرستد. این سیستمی بود که زیدان هم در شروع کارش انتخاب کرد. بدون ستاره پرتغالی، زیدان می‌داند که نیازی نیست روی این سبک اصرار کند. خط میانی هم شامل تغییرات شده و مشخص نیست که اعضای مثلث کروس – مودریچ – کاسمیرو پس از نمایش پرنوسان این فصل جایگاه تثبیت‌شده‌ای داشته باشند.

سیستم جدید بر اساس پوگبا، هازارد و یوویچ

رئال تا به حال انتقال میلیتائو و رودریگو را برای فصل آینده قطعی کرده. علاوه بر این دو برزیلی، باشگاه در تلاش است انتقال ادن هازارد را هم برای تقویت خط حمله نهایی کند. یوویچ، مهاجم صرب آینتراخت فرانکفورت دیگر گزینه باشگاه برای تقویت خط حمله است و به زیدان اجازه می‌دهد تیمش را با خط حمله دو نفره به زمین بفرستد. مهاجم دوم بنزما است که در این فصل بهترین گلزن رئال بوده.

آمدن پوگبا هم می‌تواند سبک بازی رئال را دگرگون کند. هافبک فرانسوی هم توانایی بازی به‌عنوان هافبک دفاعی را دارد و هم می‌تواند نقش تهاجمی‌تری به عهده بگیرد. با اضافه شدن پوگبا، مثلث خط حمله رئال قطعا تغییر خواهد کرد.

سرعت بازی بیشتر با خریدهای جدید

یکی از ضعف‌های بزرگ رئال در این فصل سرعت پایین بازی و قابل پیش‌بینی بودن حملات تیم است. با بهبودی وینیسیوس، اضافه شدن رودریگو و احتمالا آزار، زیدان می‌خواهد بازی در عرض کمتر و سرعت حملات بیشتر شود. زیدان می‌خواهد رئال در فصل آینده زهردارتر و جنگنده‌تر باشد.

امکان تنوع تاکتیکی

با بازیکنانی که می‌مانند و آنها که اضافه می‌شوند، زیدان مجموعه‌ای در اختیار خواهد داشت که می‌تواند چیدمان‌های مختلفی را با آن به زمین بفرستد. احتمال اینکه رئال همچنان به آرایش 3-3-4 وفادار بماند زیاد است، ولی با اضافه شدن بازیکنانی مثل آزار و پوگبا که خلاقیت بالایی دارند، رئال می‌تواند خط میانی 4 و 5 نفره را هم امتحان کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان