Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، اشتغال و درمان ایثارگران را اولویت‌های اصلی بنیاد برای سال ۱۳۹۸ عنوان کرد و گفت: در سال گذشته ۲۴ هزار و ۹۴۲ شغل برای ایثارگران معزز ایجاد شد که ۱۴ هزار و ۷۱ نفر از این عزیزان در دستگاه‌های دولتی و خصوصی استخدام و ۱۰ هزار و ۸۷۱ نفر نیز از طریق طرح‌های خوداشتغالی مشغول به کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۶ با ۷۰ درصد رشد روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال، در سال جاری نیز باید توجه به زیرساخت‌های اشتغال از قبیل مشاوره شغلی جهت شرکت‌های تولیدی و افراد جویای کار، آموزش و تشویق آن‌ها به سمت اجرای طرح‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و توانمندسازی ایثارگران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در خصوص حوزه درمان گفت: این حوزه نیز به دلیل افزایش سن ایثارگران به‌خصوص والدین معظم شهدا، نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و طب سالمندی و نگهداری عزتمند از ایثارگران در دوران سالمندی، باید در برنامه‌ریزی‌های اصلی و بلندمدت حوزه درمان لحاظ شود. در این حوزه، مسئله بیمه تکمیلی درمان اهمیت بسیار زیادی دارد که بنیاد با انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی، پوشش کامل درمانی این عزیزان را فراهم کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در موضوع وام مسکن در سال گذشته، ۵۰ هزار نفر از ایثارگران با معرفی به بانک‌های عامل از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در انتها با تأکید بر اهمیت موضوع ایثار اجتماعی گفت: در شرایط فعلی کشور و حوادث و بلایای طبیعی اخیر، این ایثار اجتماعی است که می‌تواند مشکل کشور و مردم را تا حدود زیادی سامان دهد که بنیاد طی چند سال اخیر تبیین فرهنگ ایثار اجتماعی را پیگیری کرده است.

روحانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۳۹۷ گفت: دولت بر خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید دارد و امیدواریم در سال جاری، موانع و مشکلات موجود در مسیر خدمات‌رسانی بهتر به ایثارگران در حوزه‌های درمان و آموزش برطرف شود.

کد خبر 4598463

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارش عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند.


وی افزود: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهداء، کلیه جانبازان و آزادگان و همسرانشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

دیگر خبرها

  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد