Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به عملکرد استان اصفهان به عنوان استان معین خوزستان و لرستان در سیل اخیر، اظهار کرد: تیم‌های اعزامی از ستاد معین مدیریت بحران استان اصفهان در اهواز با پشتیبانی ماشین آلات سنگین توانستند روزانه با انتقال بیش از هزار و ۲۰۰ کامیون مصالح یک ونیم کیلومتر از دیواره رودخانه کارون و کانال‌های منشعب را در هر روز استحکام ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص استقرار موکب‌های اصفهان در استان‌های سیل‌زده افزود: تعداد ۹ موکب ستاد اربعین از استان اصفهان در خوزستان و سه موکب در لرستان روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق آسیب دیده از سیل توزیع می‌نمایند.

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به بازدید از فعالیت‌های صورت گرفته از اهواز گفت: پس از تشکیل جلسه با فرماندار اهواز و معاون استاندار پیگیری لازم در رفع مشکلات شد و امروز هم با حضور در مناطق آسیب‌دیده از سیل در لرستان از ستاد معین بازسازی استان در شهر پلدختر بازدید شد همچنین از محور‌های جاده‌ای بازسازی شده توسط تیم بازسازی اداره راهداری استان اصفهان مابین معمولان و پل دختر بازدید به عمل آمد.


وی در خصوص نتیجه عملکرد تیم استان اصفهان تصریح کرد: بازگشایی و بازسازی ۲۵ کیلومتر از محور‌های جاده‌ای با پشتیبانی ۲۶ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی از اداره راه استان اصفهان با کمک ۳۰ نفر نیروی عملیاتی تحقق یافت و در حال حاضر ۹ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی اداره راه استان اصفهان در پلدختر و معمولان همچنان در حال بازسازی راه‌ها هستند.

شیشه‌فروش در خصوص خدمات بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تیم ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان با بهره‌گیری از ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰ نفر نیرو‌های ستادی و پشتیبانی هم اینک در شهرستان پلدختر استان لرستان مستقر بوده و ضمن تخلیه گل ولای از منازل، معابر و بازگشابی راه‌ها برنامه‌ریزی لازم در بازسازی و تعمیر ۴۰۰۰ واحد مسکونی دز شهر و روستا‌های پل دختر را آغاز کردند.

وی در خصوص کمک به مناطق سیل‌زده استان اصفهان افزود: یک فروند بالگرد برای تامین نیاز‌های امدادی و بهداشتی روستا‌های پشتکوه فریدونشهر که به علت بارش برف و تخریب پل‌ها در اثر سیل‌بردگی راه‌های روستا‌ها مسدود شده است به منطقه اعزام شد.

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان در خصوص دیگر کمک‌های مردم اصفهان به استان‌های سیل‌زده گفت: هدایای دانش‌آموزان استان اصفهان در قالب طرح پویش سیل مهربانی عازم استان خوزستان شد که شامل ۱۰ هزار بطری آب معدنی، شش تن برنج و حبوبات، ۸۰۰ تخته پتو، ۱۰ هزار عدد تن ماهی، یک هزار جفت کفش، ۱۵ هزار دست البسه نو و ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر، ۴ هزار بسته لوازم بهداشتی، ۵ هزارعدد مواد شوینده، دو دستگاه کانکس، شش تحته فرش، ۵۰۰ قلم لوازم منزل و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان وجه نقد اهدایی دانش آموزان از طریق ادراه کل آموزش‌وپرورش بوده است.

انتهای پیام/م

  نظر مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان درباره عملکرد تیم استان اصفهان در مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد

 فرشاد گرگیج در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سیب و سوران با اشاره به‌پیش بینی‌های جوی صورت پذیرفته و هشدارهای جوی صادر شده و باتوجه‌به فعال‌شدن و تشدید فعالیت سامانه بارشی و نیز ادامه و تقویت سامانه مذکور تا پایان هفته جاری و احتمال و شدت‌گرفتن بارش باران و وزش باد نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و آماده‌باش کامل اعضای ستاد، استقرار امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات و حضور در منطقه تأکید کرد.

  وی همچنین باتوجه‌به اخطاریه‌های ابلاغی و پیش‌بینی‌های مذکور و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و مسدودشدن مسیرها نسبت به اطلاع‌رسانی توسط بخشداران، اعضای ستاد و دهیاران به مردم به‌ویژه ساکنین مناطق عشایری و اهالی روستاهای پایین‌دست سدها تأکید و از مردم عزیز شهرستان درخواست نمود ضمن هوشیاری لازم، از تردد در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها خودداری نمایند.
 
  فرماندار سیب و سوران خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر گردید کلیه مدارس در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد