Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین بازی هفته چهارم گروه F لیگ قهرمانان آسیا تیم هیروشیمای ژاپن از سد میزبان کره‌ای خود گذشت. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (سه‌شنبه) تیم‌های اف سی دائگوی کره‌جنوبی و هیروشیمای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که میهمان با یک گل پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آراکی در دقیقه 34 زننده گل پیروزی‌بخش تیم ژاپنی بود. در نخستین بازی امروز این گروه تیم‌های ملبورن ویکتوری استرالیا و گوانگژو اورگراند چین به تساوی یک - یک بسنده کردند.

در جدول رده‌بندی گروه F لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته چهارم تیم هیروشیمای ژاپن با 9 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های گوانگژو اورگراند چین (7 امتیاز)، اف سی دائگوی کره‌جنوبی (6 امتیاز) و ملبورن ویکتوری استرالیا (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

نخستین امتیاز ملبورن ویکتوری استرالیا در خانه

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا

به گزارش ورزش سه، مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ در قاره آسیا، با انجام چهارمین بازی خود دور دوم به مرحله بعدی نزدیک می‌شوند. البته قرار است دو دیدار بعدی در خرداد ماه برگزار بشود اما امشب تکلیف برخی از تیم‌های صعود کننده به دور بعد مشخص خواهد شد.

گروه A
قطر قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا حالا در سه دیدار خود پیروز شده و صرف پیروزی در دیدار امشب برابر کویت، ۱۲ امتیازی می‌شود تا صعودش به دور بعد خیلی زود قطعی شود. 
این در شرایطی است که افغانستان موفق شد با نتیجه دو بر یک هند را شکست دهد و اکنون این ۲ تیم با ۴ امتیاز در رده سوم و چهارم برابر شدند.

گروه B
دیدار ژاپن و کره شمالی لغو شد و قرار است کمیته انضباطی فیفا درباره این دیدار نظر دهد؛ این اتفاق شاید صعود ژاپن را به مدت کوتاهی به تاخیر بیندازد اما سوریه با ۴ امتیاز و میانمار با یک امتیاز امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که ‌می‌تواند راه صعود سوریه را هموار کند.

گروه C
تیم ملی کره جنوبی با پیروزی مقابل تایلند حالا به روند بردهای خود بازگشت و اکنون ۱۰ امتیازی شده است. چین هم به لطف پیروزی ۴ بر یک مقابل سنگاپور، ۷ امتیازی شد و توانست از تایلند ۴ امتیازی پیشی بگیرد.
هنوز تیمی از این گروه نتوانسته صعودش را قطعی کند و باید تا خرداد ماه برای مشخص شدن وضعیت تیم‌های این گروه صبر کنیم.

گروه D
پیروزی قرقیزستان و عمان در مقابل چین تایپه و مالزی باعث شد تا این ۲ تیم اکنون ۹ امتیازی شوند اما مالزی کماکان با ۶ امتیاز یک رقیب جدی برای حضور در جمع هجده تیم برتر آسیا به شمار می‌رود.

گروه E
پیروزی سه گله ازبکستان مقابل هنگ کنگ این تیم را ۱۰ امتیازی کرد و حالا صعود ازبک‌ها به مرحله بعد قطعی شده است؛ همچنین از طرفی دیگر تیم ملی ایران هم با یک گل از ترکمنستان در پایان نیمه نخست پیش افتاده و این نتیجه می‌تواند باعث شود تا تکلیف این گروه همین امشب مشخص شود.

گروه F
عراق در مقابل فیلیپین نمایشی تهاجمی داشت و توانست با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شود؛ آنها حالا ۱۲ امتیازی شدند و صعودشان به دور بعد قطعی است. اندونزی هم پس از شکست دادن ویتنام به ۷ امتیاز در ۴ بازی رسید تا آنها با ویتنام ۴ امتیاز اختلاف داشته باشند.

گروه G
عربستان با یک گل از تاجیکستان در دوشنبه جلو است و این نتیجه برای تاجیکستان می‌تواند بسیار دردسرساز باشد. تاجیکی‌ها باید تا دیدار اردن مقابل پاکستان صبر کنند و در غیر این صورت، شکست مقابل عربستان می‌تواند این تیم را از مقدماتی جام جهانی دور کند.

گروه H
امارات در دیدار بعدی خود با یمنِ ۳ امتیازی تقابل می‌کند اگر شاگردان بنتو به مانند ۳ بازی دیگر خود پیروز شوند، آنها هم صعودشان خیلی زود قطعی می‌شود.بحرین هم که در رده دوم گروه است اگر در بازی با نپال برنده از زمین خارج شود، از اختلاف امتیاز ایجاد شده خیالش راحت می‌شود.

گروه I
استرالیا با پیروزی برابر لبنان به ۱۲ امتیازی رسید و حالا صعود شاگردان آرنولد به دور سوم مقدماتی جام جهانی هم مسجل شده است. همچنین فلسطین با توجه به پیروزی مقتدرانه برابر بنگلادش شمار امتیازات خود را به عدد ۷ رساند و با لبنان تیم سوم گروه، ۵ امتیاز اختلاف دارد که می‌تواند صعود آنها را بسیار آسان کند.

دیگر خبرها

  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم