Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:11:17 GMT

هیروشیما ژاپن در آستانه صعود قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۱۴۹

هیروشیما ژاپن در آستانه صعود قرار گرفت

تهران - ایرنا - تیم فوتبال هیروشیما ژاپن با برتری خارج از خانه مقابل دگو کره جنوبی در آستانه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا؛ در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه F، دگو کره جنوبی در خانه خود با حساب یک بر صفر مغلوب هیروشیما ژاپن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیروشیما با این پیروزی 9 امتیازی شد و ضمن صدرنشینی در آستانه صعود قرار گرفت و نماینده کره جنوبی 6 امتیازی باقی ماند.
ساعتی قبل و در دیگر دیدار این گروه، ملبون ویکتوری استرالیا در خانه خود برابر گوانگژو چین به تساوی یک بر یک رسید تا نخستین امتیاز خود را دشت کند.
**جدول گروه F
1-هیروشیما با 9 امتیاز
2-گوانگژو با 7 امتیاز
3-دگو با 6 امتیاز
4-ملبورن ویکتوری با یک امتیاز
شب گذشته پرسپولیس ایران برابر الاهلی عربستان با حساب 2 بر یک شکست خورد تا شانس چندانی برای صعود نداشته باشد.
از ساعت 19 و 30 دقیقه امشب، استقلال به مصاف الهلال عربستان می رود و ذوب آهن از ساعت 20 پذیرای الوصل امارات است.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفتگو با یوکو کامیکاوا وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش بس در غزه را دارد.

به گزارش تسنیم، امیرعبداللهیان امروز سه‌شنبه در تماس تلفنی با  کامیکاوا در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران پیرامون اقدام اخیر دفاع مشروع نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، همچنین ضرورت ایجاد آتش بس فوری در غزه و اهمیت امنیت دریانوردی در منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد. 

وزیر امور خارجه ایران در این گفتگو ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دفاع مشروع و هشدار و‌ پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسراییل بر سفارت کشورمان در دمشق، تاکید کرد: اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

وی با تاکید بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در مسیر کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه افزود: این پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هر گونه اقدام ماجراجویانه بعدی از سوی رژیم اسرائیل، این بار پاسخ ایران قاطع، فوری و حداکثری خواهد بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به نقش مهم کشور ژاپن به عنوان یکی از اعضای شورای امنیت و گروه هفت اظهار داشت: ریشه  اصلی بحران در منطقه به جنگ غزه برمی‌گردد و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های دیپلماتیک خود را به منظور ایجاد یک آتش بس پایدار ادامه خواهد داد و از ژاپن و اعضای گروه هفت همین انتظار را دارد.

کامیکاوا نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت انسانی در غزه و گسترش دامنه درگیری ها در منطقه، بر اهمیت ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه،  تداوم رایزنی‌ها و گفتگوهای چند جانبه و دوجانبه در جهت توقف فوری جنگ و بازگشت صلح و ثبات به منطقه تاکید کرد.

وزیر خارجه ژاپن با یادآوری موضع صریح کشورش در محکومیت حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت؛ ژاپن  معتقد است که حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است. 

وی همچنین بر اهمیت جلوگیری از تشدید و گسترش تنش و درگیری در منطقه برای ژاپن و لزوم خویشتنداری حداکثری همه طرف ها تاکید کرد  و خاطر نشان نمود که نسبت به تبعات تشدید تنش و درگیری بر ثبات و امنیت منطقه و در معرض تهدید قرار گرفتن امنیت دریانوردی به همه طرف ها توجه داده ایم.

وزرای امور خارجه ایران و ژاپن در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به گسترش مناسبات دوجانبه میان تهران و توکیو، بر تداوم رایزنی‌ها و گفتگوها در جهت ایجاد آرامش، صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سفر معاون وزیر خارجه ژاپن به تهران واکنش امیرعبداللهیان به جلیقه ضد گلوله وزیر خارجه آمریکا در بغداد: این واقعیت نقش آمریکا است

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم
  • امیرعبداللهیان: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • مصائب سفیدرود؛ از صید غیر مجاز تا آلودگی +تصاویر
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم