Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:53:52 GMT

ذوبی ها به دنبال زیارتی کردن سفر کربلا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۲۲۱

ذوبی ها به دنبال زیارتی کردن سفر کربلا

تا ساعاتی دیگر بازیکنان تیم ذوب آهن باید برابر تیم الزورا عراق قرار بگیرند و به نوعی شانس خود را برای رسیدن بی دردسر به مرحله بعدی بازی های لیگ قهرمانان بیازمایند. 

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تا ساعتی دیگر تیم ذوب آهن ایران برابر الوصل امارات قرار می گیرند تا پس از پیروزی برابر این تیم در بازی رفت، حالا برای دومین بار با اماراتی ها روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان منصوریان در صورتی که بتوانند بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذارند خیال خود را از صعود به مرحله بعد بازی ها راحت می کنند. 

 

با این حساب در صورت برتری تیم اصفهانی بر اماراتی ها دو دیدار باقی مانده این تیم به صورت فرمالیته برگزار خواهد شد و امتیاز بازی های مورد نظر در صعود ذوبی ها تاثیری نخواهد داشت. این اتفاق باعث می شود تا ذوبی ها که خیال خود را راحت می بینند برای دو بازی بعدی، دو سفر زیارتی را به جای دو سفر ورزشی در نظر خواهند گرفت. 

 

درباره ادامه بازی های ذوبی ها جالب اینکه شاگردان منصوریان هر دو بازی آخر خود را باید در شهر کربلا برگزار کنند و در این صورت با خیال راحت تری می توانند دو تیم الزورا عراق و النصر عربستان را به رقابت فرا می خوانند.

الوصل امارات امارات ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الوصل امارات امارات ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی

دریافت 48 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6081273

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش استقلال گذشت
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید