Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:43:38 GMT

پراید مرز روانی ۵۰ میلیون تومان را شکست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۲۶۶

پراید مرز روانی ۵۰ میلیون تومان را شکست

قیمت پراید در حالی از مرز ۵۰ میلیون تومان عبور کرده است که بازار خودرو در سکون و رکودی کامل به سر می‌برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فعالان بازار می‌گویند به رغم عدم انجام معاملات قیمت خودرو در بازار افزایش یافته است و فروشندگان برای پراید صفر کیلومتر سایپا ۱۱۱ قیمت ۴۱ میلیون و سیصد هزار تومان را اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس قیمت سایپا ۱۱۱ سفید نیر در بازار ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شده است.

افزایش قیمت پراید در بازار
بسیاری از فعالان بازار می‌گویند حتی با وجود بودن مشتری در بازار، باز هم با قیمت‌های بسیار بالا مشتریان چندان تمایلی به فروش خودرو ندارند چرا که معتقدند قیمت‌ها رو به افزایش است. بر اساس این گزارش نمایشگاه‌داران برای سایپا ۱۳۱ قیمت ۴۶ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را ارائه می‌دهند.

سایپا ۱۳۲ سفید نیز حدود ۴۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایپا ۱۳۲ در رنگ‌هایی جز سفید نیز حدود ۲۰۰ هزار تومان بیش از این رقم فروخته می‌شود. سایپا ۱۵۱ ارزان ترین مدل پراید ۴۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

خبر آنلاین؛ بهای فروش پراید در بازار نسبت به فروردین ماه سال جاری افزایشی محسوس را تجربه کرده است. فعالان بازار می‌گویند فروشندگان چند روزی است پا پس می‌کشند و همین مساله سبب شده است تقاضای اندک موجود در بازار نیز جواب درخور نگیرد و در نتیجه قیمت‌ها افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا

قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

براساس گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.

قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

گفتنیست اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

tags # قیمت دلار سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار