Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران با غلبه بر آزادکار مغولستان در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا، سومین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در شی‌آن کشور چین، رضا یزدانی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان در دیدار فینال برابر باتزول اولزیسایخان از مغولستان به برتری ۷ بر ۴ رسید و سومین مدال طلای خود را در آسیا از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه ۱۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد.

پیش از این رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

تا بدین ترتیب روز نخست مسابقات با سه طلا و دو مدال برنز برای ایران به پایان برسد.

بهنام احسان پور در ۶۱، محمد نخودی در ۷۴، کامران قاسم پور در ۸۶، علیرضا کریمی در ۹۲ و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم ۵ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی رضا یزدانی کشتی آزاد میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)