Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@10:56:17 GMT

اختصاص ۱۳ میلیارد به طرح فاضلاب شهرضا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۲۹۰

اختصاص ۱۳ میلیارد به طرح فاضلاب شهرضا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی و راه‌سازی در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، اظهار کرد: در ردیف بودجه طرح‌های ملی، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای سال ۹۸ به اجرای پروژه فاضلاب شهرضا تخصیص یافت، این در حالی است که اجرای شبکه فاضلاب دهاقان در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: عملیات اجرایی طرح جمع‌آوری فاضلاب شهرضا با استفاده از راهکار قانونی تبصره (۳) ماده واحده ایجاد تاسیسات فاضلاب انجام شد، البته اصلاح حوضچه‌های فاضلاب شهرضا باهدف حذف بوی نامطبوع تصفیه‌خانه که باعث نارضایتی مردم محله‌هایمنوچرآباد و جرم‌افشار شده بود نیز بعد از گذشت دو دهه انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری لازم برای تامین اعتبار خط انتقال آب شرب دهاقان از تصفیه خانه بابا شیخعلی انجام شده است، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان برای مدارس این شهرستان اختصاص داده شده است، این در حالی است که هزینه ساخت دو مدرسه در روستا‌های دزج و دولت‌آباد نیز جذب شده است.

محمودی با بیان اینکه اصلاح و مرمت قنوات همواره یکی از مهمترین تقاضا‌های مردم حوزه انتخابیه بویژه در مناطق روستایی بوده است، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان برای این‌منظور جذب شده که سه میلیارد از آن به شهرضا و دو میلیارد به دهاقان اختصاص داده شده است.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح راه‌ها و محور‌های مواصلاتی روستایی شهرستان‌های این حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد:اعتبار لازم برای احداث چهار جاده بین روستا‌های علی‌آباد تا جمبزه، کهرویه تا یحیی‌آباد، امامزاده علی‌اکبر و قصرچم تا دولت‌آباد، تامین شده و محموله قیر برای آسفالت معابر و مسیر‌های روستایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، خریداری شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار برای احداث زیرگذر روستای کهرویه خبر داد و افزود: زیرگذر و اصلاح جاده شهر گلشن و احداث زیرگذر بخش منظریه، از دیگر پروژه‌هایی بوده است که مراحل اداری یا اجرایی آن‌ها انجام شده است.

محمودی از افتتاح و کلنگ‌زنی شش طرح عمرانی در سال ۹۸ در شهرضا خبر داد و افزود: آغاز بهره‌برداری از یال دوم بیمارستان امیرالمومنین (ع)، آغاز عملیات احداث زیرگذر ورودی محله‌های جرم‌افشار و منوچهر آباد، زیرگذر منظریه و منطقه کارگاهی امیرکبیر و تقاطع غیر هم سطح در انتهای بلوار جانبازان و ورودی دهاقان، از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/م

  طرحهای عمرانی  صورت گرفته  در شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه مرمت، نگهداری و ساماندهی آثاری مانند پل‌های تاریخی با کمک شهرداری انجام می‌شود گفت: اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

حمیدرضا محققیان با اشاره به ترک‌های ناشی از نشست یا فرونشست در بنا‌های تاریخی اصفهان افزود: تحقیقات و مطالعاتی در این خصوص انجام شده است، اما نیازمند اعتبارات و بودجه کافی است تا مرمت این آثار در دستور کار قرار گیرد.


او با تاکید بر اینکه مسجد سید اصفهان نیاز به مرمت دارد، گفت: تاکنون اقداماتی به کمک مدیریت استان و شهر در این راستا انجام شده و اداره کل میراث فرهنگی نیز بودجه‌ای را برای این کار اختصاص داده است.

محققیان افزود:  حفظ و مرمت بنا‌های تاریخی با مالکان آن است، با این حال اداره کل میراث و شهرداری اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فیلم/ توضیحات استاندار خوزستان در خصوص عملیات دفع آب‌های سطحی
  • مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • افزایش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان اصفهان
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا