Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@15:52:33 GMT

بیش از 21 هزار دستگاه کامیون از مرز بازرگان عبور کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۳۲۶

بیش از 21 هزار دستگاه کامیون از مرز بازرگان عبور کرد

جابر اکبرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا متوسط تردد روزانه کامیون از این مرز را 694 دستگاه عنوان کرد و افزود: در این مدت 9 هزار و 342 دستگاه کامیون از کشور خارج شد که نسبت به سال قبل از آن چهار درصد کاهش داشت.
وی ادامه داد: تردد کامیون ها در مسیر ایران - ترکیه در سال گذشته چهار درصد بیشتر از سال 1397 بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر پایانه مرزی بازرگان از تردد 135 و 822 مسافر طی فروردین ماه از طریق این پایانه خبر داد و بیان کرد: میانگین تردد روزانه مسافر از این مرز چهار هزار و 382 نفر بوده که از کاهش 18 درصدی نسبت به سال 1397 برخوردار بوده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای پنج پایانه مرزی شامل بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق است.
کل پایانه های مرزی کشور 22 مورد است که حدود یک چهارم آنها در آذربایجان غربی قرار دارد؛ گمرک بازرگان یکی از مبادی سه گانه تجارت مرزی ایران و ترکیه به شمار می رود و در شمال آذربایجان غربی واقع است.
7132/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی ایران ایران و ترکیه سه گانه گمرک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرز‌ی بیله سوار با بیان اینکه در مدت یاد شده ۹۲ هزار و ۲۱۶ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۹ هزار و ۷۸۱ نفر مسافر تردد کرده بودند ۳۲ درصد افزایش را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۲۲۳ نفرمسافران ایرانی و ۸۹ هزار و ۹۹۳ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و ۱۹۸ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۵ نفر برشمرد و اظهار کرد:در این مدت ۴۳ هزار و ۲۲۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده و ۴۶ هزار و ۷۷۳ نفر مسافرخارجی از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی یادآور شد:در سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را در ورودی مسافران خارجی و ۲۹ درصدی را در خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار شاهد هستیم.

او در سال گذشته از تردد ۱۳۴ هزار و ۸۹۹ دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر و خالی از مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:از این تعداد ۷۳ هزار و ۵۶۰ دستگاه وارد و ۶۲ هزار و ۳۳۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده به تردد ۱۳۲ هزار و ۵۱۳ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد:در این مدت ۲ هزار و ۳۸۶ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده است.

بابایی گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۹۷۹ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده بود افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی