Web Analytics Made Easy - Statcounter

کولاکوویچ از شرایط موجود راضی نیست!

طرفداری- ایگور کولاکوویچ پیش از تمرین عصر امروز تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت:

لیگ‌های اروپایی دیرتر تمام شد و به همین دلیل لژیونرهای ما در اروپا به تازگی به جمع ما اضافه شدند. معروف از شنبه به تیم ملی آمده و تمرینات را آرام‌تر با وی دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

شریفی و قائمی هم چند روزی است که در جمع بازیکنان حاضر شده‌اند. بازیکنان داخلی تمرینات را جدی شروع کرده‌اند و از عملکردشان رضایت دارم. سعی می‌کنیم در ادامه این روند را حفظ کنیم تا اوضاع بهتر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص غیبت بازیکنانی همچون غفور و کاظمی خاطرنشان کرد:

غفور مشکل مصدومیت مختصری در زانوی خود دارد. کاظمی هم امروز باید برای تیمش در ترکیه بازی کند و پس از آن به تیم ملی اضافه خواهد شد. در مورد فیاضی هم باید بگویم که تیم شهرداری ورامین برای اعزام بازیکنانش با محدودیت‌هایی روبرو بود و ما این بازیکن را آزاد کردیم تا به تیم باشگاهی اش کمک کند.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی نیز گفت:

در واقع تا الان درخواست‌هایی را به برخی کشورها داده‌ایم، کشورهایی‌ نپذیرفته‌اند و برخی هم پاسخ نداده‌اند. فعلا خبری نیست و فکر می‌کنم اولین مسابقه ما در چین و در قالب لیگ ملت‌ها باشد.

کولاکوویچ در مورد مشکلات ویزای آمریکا گفت:

آقای خوش‌خبر به لحاظ جایگاهی می‌تواند پاسخ دقیق‌تری در این مورد بدهد، اما مسئله موجود برگزاری تمرینات تیم ملی است که اگر بخواهیم تمرینات را به دلیل سفر به کشوری دیگر جهت دریافت ویزا تعطیل کنیم، به مشکل خواهیم گفت. امیدوارم فدراسیون آمریکا و فدراسیون جهانی و دولت این کشور همکاری لازم را با ما انجام دهند.

به نقل از فارس، سرمربی تیم ‌ملی والیبال در پایان‌ و درباره اینکه سال گذشته گفته بود در صورت تکرار بی احترامی فدراسیون والیبال آمریکا از تیم ملی ایران و سمت خود کناره گیری‌ می‌کند، توضیح داد:

قطعا من چنین صحبتی را انجام نداده‌ام و احتمالا اشتباهاتی در ترجمه صحبت‌های من رخ داده است چون من در آن جایگاه نیستم که بخواهم چنین کاری را انجام دهم و به این موضوع هم فکر نکرده‌ام. اما می‌دانم که مردم ایران نیز مانند مردم کشور من انسان‌های بزرگی هستند که بی احترامی را نمی‌پذیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان