Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی بزرگسالان هندبال کشورمان در رقابت های قهرمانی هندبال آسیا اظهار کرد: تیم ملی هندبال بزرگسالان آقایان کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک شرکت می کند.

او همچنین درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بیان داشت: پس از انتخاب واعضای کمیته فنیو تشکیل جلسات آن سرمربی جدید تیم ملی هندبال کشورمان تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان ادامه داد: اعضای کمیته فنی هم به زودی به صورت رسمی اعلام می شوند تا کار های مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی انجام شود.

پاکدل درباره مسابقات هندبال ساحلی نکو داشت اصفهان هم عنوان داشت: رقابت های هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان قرار است از فردا در بخش آقایان و بانوان و در رده های نوجوانان و بزرگسالان برگزار شود همچنین تیم ملی عمان هم به ایران آمده است تا در این رقابت ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

گفتگو با رئیس فدراسیون هندبال از انتخاب سر مربی داخلی و اعزام به چین تا مخالفت با باشگاه داری و استفاده از البسه وطنی

قرعه کشی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا برگزار می‌شود

کرمی: رقابت های لیگ احتمالا از شهریور آغاز شود

انتهای پیام/

لظهارات رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد