Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:03:01 GMT

ضرورت پیشرفت در علم و اقتصاد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۶۲۰

ضرورت پیشرفت در علم و اقتصاد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیری معاون وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان قزوین با تاکید بر اینکه رشد کشور باید در زمینه علم و اقتصاد باشد گفت: لازم است تا ظرفیت‌های کشور در این زمنیه شناسایی شود و نگذاریم تا دشمن از این آن‌ها برای تهدید استفاده کند.

امیری با بیان اینکه ایران در نانو رتبه چهارم را دارد، افزود: برای رونق اقتصادی و تولید نیازمند امکانات هستمی که باید در این زمینه تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر اطلاعات گفت: به دنبال این هستیم که هر استانی ظرفیت‌های خود را بشناسد و خود را اداره کند.

وی اضافه کرد: آمریکا همواره به دنبال بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که برای رسیدن به این هدف در زمان‌های مختلف شگرد‌ها و رفتارش تغییر می‌کند.

رئیس سازمان اطلاعات خارجی و نهضت‌های وزارت اطلاعات گفت: با امریکا مذاکره نخواهیم کرد چرا که با مذاکره با این دولت نشان دهنده شکست کشور است.

امیری افزود: دشمن با سیاه نمایی به دنبال جدایی دولت از مردم است که باید دست در دست هم بگذاریم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران و نفت یکی نقاط قوت کشورند که دشمن آن‌ها را هدف گرفته است.

استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: طولانی بودن فرایند صدور مجوز‌ها و امور مربوط به کسب و کار مهمترین مشکلی است که در کشور و استان وجود دارد و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه هرچه سریعتر پیگیری و اجرایی شوند.

زاهدی اضافه کرد: باید در شرایط فعلی که هیچ راهی جز افزایش تولید نداریم از همه امکانات داخلی برای افزایش تولید استفاده کرد و جلوی تاثیرگذاری تحریم‌ها را گرفت.

استاندار قزوین با اشاره به گلایه مندی صدا و سیما و رسانه‌های استان از تعدادی از مدیران استان، افزود: رسانه‌ها و صدا و سیمای استان انصافا در خدمت همه دستگاه‌ها برای ارایه عملکرد آن‌ها هستند و مدیران باید خود را به رسانه‌ها که نمایندگان افکار عمومی هستند پاسخگو بدانند.

وی با اشاره به سیل و بارندگی‌های اخیر گفت:در این حادثه هماهنگی و هم افزایی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های مسلح و رسانه‌ها وجود داشت و در مدیریت آن به خوبی عمل شد.

استاندار ادامه داد:هم اکنون توده هوای سرد بر استان حاکم شده است و سرمازدگی محصولات باغی، استان را تهدید می‌کند و باید با آمادگی برای مقابله با آن اقدام کرد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: وزارت اطلاعات با همه محدودیت‌های شرعی، تجهیزاتی و امکاناتی مقابل سرویس‌های بزرگ دنیا ایستادگی کرده و به آن‌ها ضربه زده و منافع کشور را حفظ کرده است.

مدیر کل اطلاعات استان قزوین هم گفت: ورزارت اطلاعات به عنوان یک نهاد مردم محور در عرصه امنیت است و به عنوان یک نهاد انقلابی در مقابل قدرت‌های جهان ایستاده است.

موسوی افزود: امنیت در منطقه فقط با مشارکت و حس مسولیت پذیری مردم شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای اداری قزوین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) روند پیشرفت قدرت پهپادی ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • مادر کارفرین وبا نگاهی اقتصاد نگر
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • (ویدیو) روند پیشرفت قدرت پهپادی ایران