Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@04:22:22 GMT

بودیمیر ازپرسپولیس جداشد و به کرواسی برگشت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۷۰۳

بودیمیر ازپرسپولیس جداشد و به کرواسی برگشت

ماریو بودیمیر که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوسته بود و حواشی زیادی از همان ابتدا حول مبلغ رضایتنامه و دریافتی‌اش شکل گرفته بود، طی دو بازی اخیر سرخپوشان به میدان نرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ غیبت این بازیکن را در یکی از تمرینات و پس از آن دیدار‌های اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هرچند بودیمیر پیش از دیدار با ذوب آهن و بعد از یک جلسه غیبت با نرم‌دوی بهمراه علیرضا بیرانوند به تمرینات تیم بازگشت. با این حال او به دیدار با ذوب آهن نرسید و عنوان شد مصدومیت مچ پای او مانع از همراهی تیم شده است.

دوران غیبت ماریو بودیمیر که در آخرین حضورش در ترکیب با مصدومیت در دقایق پایانی دیدار با سایپا از زمین خارج شده بود و با درمان سرپایی قصد ورود دوباره به ترکیب را داشت، اکنون برای مصدومیت ضرب دیدگی مچ پا به دو هفته کشیده است که خیلی عجیب به نظر می‌رسد.

بودیمیر اکنون در بازگشت پرسپولیس از امارات از کادرفنی اجازه گرفته که برای پیگیری مراحل درمانی راهی کرواسی شود؛ این خبری است که از اردوی پرسپولیس مخابره شده و حضور این مهاجم در زاگرب را به این دلیل عنوان کرده‌اند. هرچند کنار هم گذاشتن پازل مشکلات چند وقت اخیر پرسپولیس شاید بتواند شایعات بزرگی را از دل این خبر شکل دهد.

بودیمیر از بدو حضورش در پرسپولیس با خلف وعده‌هایی مواجه شد که گلایه او را در پی داشت. دوری از خانواده در روز‌های ابتدایی و هم خانه شدن با بوژیدار رادوشوویچ که ناراحتی این گلر را نیز بهمراه داشت و در ادامه عدم واریز اولین قسط مطالبات او را کاملا بدبین کرد. خصوصا اینکه هم برانکو و دیگر هموطنان کرواتش و هم دیگر بازیکنان تیم نیز نسبت به عدم پرداخت مطالبات نارضایتی خود را طی چند وقت اخیر اعلام کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بودیمیر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند