Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:29:12 GMT

دستگیری رمال کلاهبردار در برخوار

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۷۱۴

دستگیری رمال کلاهبردار در برخوار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی با ادعای اینکه فالگیر و رمال است و با ترفند‌هایی مانند بخت گشایی و حل مشکلات زناشویی از شهروندان به ویژه بانوان کلاهبرداری می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "برخوار" قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از هماهنگی قضائی یک تیم مجرب از ماموران به محل زندگی این شخص اعزام شدند که تعداد ۵۰۰ برگ اوراق مربوط به دعانویسی و رموز علوم غریبه، اشکال رمالی، تعداد ۴۰ نسخه دعا‌های مختلف نوشته شده آماده توزیع همراه با دستورالعمل مربوطه و دو جلدکتب علوم غریبه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد رمال برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان از شهروندان خواست، هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید و فریب افرادی که ادعای رمالی و فالگیری می‌کنند را نخورند.

انتهای پیام/م

  کلاهبرداری با ترفند فالگیری ورمالی  در برخوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت:در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان ومسافران مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵ میلیارد ریال از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:شاکیان در اظهارات ابتدایی خودشان بیان داشتند با توجه به اینکه از این کارت هیچ گونه تراکنش اینترنتی نداشته اند، از نحوه‌ی برداشت مبالغ از حساب خود بی اطلاع بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: درادامه روند رسیدگی به پرونده تشکیل شده، پرونده‌های متعدد دیگری نیز با عنوان مشابه در پلیس فتا شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

او افزود:با توجه به تعدد پرونده‌های واصله و پیچیدگی موضوع، تیم کارشناسان پلیس فتا شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی کارشناسان استان لرستان تشکیل و با توجه به بررسی‌های تخصصی شبانه روزی یکی از متهمان پرونده در یکی از روستا‌های استان لرستان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان