Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:32:32 GMT

تفکر بسیجی مانع زیاده خواهی‌های دشمنان شده است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۷۹۴

تفکر بسیجی مانع زیاده خواهی‌های دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی عصر سه شنبه در دیدار صمیمی با مدیران رسانه خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌ایم و علی رغم همه مشکلات و تهدیدها طی عمر ۴۰ ساله انقلاب همچنان امروز نیز تا پای جان ایستادگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیام امام (ره) الگویی برای کشورهای منطقه از جمله فلسطین، عراق، لبنان و یمن و همه مردم آزادی خواه شده است، بیان داشت: رمز پیروزی وحدت است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به حادثه سیل اخیر در نقاط مختلف کشور و پای کار آمدن مردم برای کمک به هموطنان شأن گفت: بسیج و سپاه متعلق به مردم است و خود را خادم مردم به ویژه برای کمک به قشر مستضعف می‌دانیم.

سردار قاسمی از راه اندازی دفتر قرارگاه خاتم الانبیا در بیرجند خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه برای رفع مشکلات محرومیت سرریز اعتبارات سایر استان‌ها را در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی استان قرار داده است.

وی ادامه داد: کارنامه ۴۰ ساله انقلاب و بسیج نشان می‌دهد سپاه همیشه با مردم و همراه مردم بوده است و هیچ گاه برنامه‌ای بر علیه مردم نداشته است.

سردار قاسمی با اشاره مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: متأسفانه محرومان در فشارهای اقتصادی بیشتر آسیب دیده‌اند و مقام معظم رهبری دستور به رسیدگی بیشتر به این قشر داده‌اند.

وی افزود: در بحث تنگناهای اقتصادی خواسته دشمن این است که انقلاب به زانو درآید اما مردم ما با وجود همه تنگناهای ایستادگی کردند و باید دست این مردم را بوسید.

وی با اذعان به اینکه دشمن از سپاه و تفکر بسیجی و سپاهی ضربه خورده و به این علت با ما دشمنی دارد، گفت: یکی از دلایل اصلی دشمنی با سپاه این است که سپاه از مظلومان جهان از جمله لبنان حمایت می‌کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر ناب انقلاب و حرکت‌های سپاه مانع حرکت دشمن شده است، بیان داشت: آمریکا امروز ایده و فکر انقلاب را مزاحم طرح‌ها و برنامه‌های خود می‌داند.

قاسمی با بیان اینکه امید است با حمایت و پشتیبانی مردم و رسانه‌ها همچون گذشته تکلیف خود را در حوزه نظامی انجام دهیم بیان کرد: در بحث اقدام آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه، ملت غیور ایران سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به هشتک من یک سپاهی‌ام و حمایت‌های مردمی از سپاه گفت: همه مردم ایران سپاهی هستند.

کد خبر 4598573

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی بیرجند علی قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام