Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:24:37 GMT

درگیری عضو هیات مدیره و فیلمبردار تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۸۹۲

درگیری عضو هیات مدیره و فیلمبردار تلویزیون

عصر امروز و در جریان دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر، اتفاقی افتاد که می توان گفت عجایب این فصل لیگ برتر را تکمیل کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی دو تیم گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر در 15 دقیقه بین دو نیمه قرار داشت یک اتفاق در جایگاه ویژه باعث شد تا تماشاگران این دیدار پای تلویزیون، دچار مشکلاتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که نیمه اول دیدار دو تیم با دو دوربین فیلمبرداری می شد و طبیعتا صحنه های متفاوتی برای تماشاگران پای گیرنده ها به نمایش در می آمد به ناگاه از ابتدای نیمه دوم متوجه کاهش تعداد دوریین به یک عدد شدیم. 


در همین راستا گزارشگر بازی که تفاوت کیفیت تماشای بازی را به خوبی متوجه شده بود درباره دلیل آن گفت در بین دو نیمه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری سیرجان با فیلمبردار صدا و سیما که مشغول ضبط و پخش این دیدار بود دچار درگیری شده و همین موضوع حواشی فراوانی را در پانزده دقیقه استراحت بین دو نیمه به همراه داشت و البته در نهایت منجر به خروج فیلمبردار مورد نظر و از ترکیب فیلمبرداران بازی شد تا پی درگیری وی و آقای عضو هیات مدیره در نهایت به تن تماشاگران حاضر در خانه مالیده شود.

دسته یک گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود