Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:17:47 GMT

کاروان مهر دل کودکان سیل‌زده ‌خوزستان را شاد کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۹۶۱

کاروان مهر دل کودکان سیل‌زده ‌خوزستان را شاد کرد

کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان به کمپ‌های اسکان و روستاهای سیل زده استان خوزستان و ضمن توزیع کمک‌های مردمی و هنرمندان به اجرای نمایش‌های شاد پرداختند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان به کمپ‌های اسکان و روستاهای سیل‌زده استان خوزستان رفته و ضمن توزیع کمک‌های مردمی و هنرمندان به اجرای نمایش‌های شاد پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان برنامه خود را از 27 فروردین ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دادند که در این مدت نیز در مناطق سیل‌زده شهرستان سوسنگرد، شعیبیه، حمیدیه و ابوحمیظه حضور پیدا کردند.

این کاروان در نخستین روز به وسیله قایق در کمپ اسکان اضطراری روستای بُنده شهرستان سوسنگرد حاضر شدند و در کنار برگزاری ویژه‌برنامه شاد نمایشی، مسابقات سرگرمی برای کودکان، به توزیع اقلام موردنیاز، اسباب‌بازی و دارو پرداختند.

مدرسه ١٧ شهریور شهرستان سوسنگرد نیز میزبان دومین کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان بودند تا والدین کودکان سیل‌زده بار دیگر نظاره‌گر جاری شدن خنده بر لبان فرزندان خود باشند، خنده‌ای که از قدیم گفته‌اند «خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است».

جشن پیوند آسمانی 2 زوج سیل‌زده در اهواز برگزار شداهواز| سیل اخیر حجم ورودی آب به خوزستان را به 14 میلیارد متر مکعب رساندجشن پیوند آسمانی زوج سیل‌زده در اهواز برگزار شد

در جدول حضور کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان در کمپ‌ها ویژه‌برنامه‌هایی نظیر اجرای نمایش کپل و تپل از شهرستان بهبهان، مسابقه بادکنک‌ها، اجرای نمایش عروسکی، اهدای جوایز و توزیع هدایا، اجرای مسابقات ویژه پسران و دختران کمپ و خوراکی وجود دارد.

کمپ اسکان سیل زدگان مدرسه ملاصدرا، کمپ ورزشی تختی شهرستان سوسنگرد، روستای هوفل علی آباد از توابع شهرستان سوسنگرد، کمپ جوادالائمه شهرستان حمیدیه، کمپ سیل زدگان یادمان شهدای ابوحمیظه شهرستان سوسنگرد از دیگر مقصدهای حضور دومین کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان بودند.

به گزارش تسنیم کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان با تشکیل ستادهای گوناگون و دریاف کمک‌های هنرمندان و مردم نخست به کمک سیل‌زدگان استان گلستان و بعد سیل‌زدگان خوزستان شتافتند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد