Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی هروی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون به ۶۰ هزار و ۹۵۲ نفر از سیل زدگان به همت ۶ هزار و ۹۱۴ نفر روز نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر گلستان، طی ۳۷ روز امدادرسانی شده است.

وی افزود: در فاز دوم امدادرسانی به سیل زدگان تخلیه آب از هزار و ۵۶۸ باب منازل مسکونی و ۲۵ کوچه و خیابان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروی ضمن اشاره به اسکان اضطراری سیل زدگان بر اساس ارزیابی های از پیش تعیین شده، تصریح کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۹۴۱ نفر از سیل زدگان در این مدت در اردوگاه های موردنظر اسکان یافتند و تعداد چهار هزار و ۵۷۴ دستگاه چادر امدادی در میان سیل زدگان توزیع شده است.پ

وی در پایان خاطرنشان کرد: کد دستوری جمعیت هلال احمر از طریق تمامی اپراتورهای تلفن همراه آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست ایران اسلامی به سیل زدگان سراسر کشور است.

گفتنی است امدادرسانی به سیل زدگان استان با همت بی وقفه تلاشگران جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4598459

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد