Web Analytics Made Easy - Statcounter

بونگ جون-هو کارگردان کره‌ای که امسال با فیلم «پارازیت» در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن حضور دارد می گوید فیلمش بیشتر از آن داخلی است که بتواند برنده نخل طلا شود.

 بونگ جون- هو کارگردان کره‌ای که تاکنون با «اوکجا» و «برف شکن» در جشنواره فیلم کن حضور داشت و امسال با فیلم «پارازیت» به بخش رقابتی کن راه یافته است می‌گوید این فیلم کره‌ای زبان ممکن است برای فستیوال زیادی نامانوس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بونگ در مراسمی که دیروز در کره جنوبی برگزار شد و وی در آنجا حضور داشت، گفت: کن همیشه باعث هیجان‌زده شدن، تازه شدن و عصبی شدن من می‌شود. خیلی خوشحالم که فیلمم برای نخستین بار در کن دیده می‌شود اما شک دارم که این فیلم بتواند ۱۰۰ درصد برای مخاطبان کن قابل درک باشد.

وی افزود: «پارازیت» پر از جزئیات و تفاوت‌های ظریف فرهنگی است که خاص کره‌ای‌هاست برای همین فکر می‌کنم اکران این فیلم در کره پس از کن برایم هیجان‌انگیزترین لحظه باشد.

موضوع‌هایی که بونگ در فیلم‌های قبلی‌اش به آنها پرداخته است، مسائلی چون طبقه اجتماعی و پویایی‌های خانوادگی‌است که در فیلم جدیدش نیز مورد توجه قرار گرفته است.

«پارازیت» داستان دو خانواده از محیط‌های بسیار متفاوت را روایت می‌کند که در کنار هم قرار می‌گیرند. به گفته بونگ در این فیلم خنده، وحشت و غم و اندوه در میان افرادی که در کنار هم زندگی می‌کنند، تصویر شده است. ممکن است خود این امر متناقض به نظر برسد اما پس زمینه‌های متفاوت ۲ خانواده به نوعی بیانگر شکاف جهانی بین غنی و فقیر است.

بونگ افزود: «پارازیت» به نظر نمی‌رسد بتواند برنده بخش رقابتی جشنواره کن شود، زیرا امسال فیلم‌های بزرگی از کارگردان‌های بزرگ در این رقابت حضور دارند، اما بازیگرهای فیلم شانس زیادی برای برنده شدن دارند.

شماری از بازیگران مطرح کره‌ای از جمله سانگ کنگ-هو بازیگری که در فیلم «خاطرات قتل» با این کارگردان همکاری کرده و لی سان-کیون بازیگر «روز سخت» و جو یئو-جیونگ و چویی وو-شیک بازیگر «اوکجا» در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DXL برچسب ها: چشنواره فیلم کن ، سینما ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سینما بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟