Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت چهار رکن و پایه مهم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

به گزارش ایرنا جمال عرف عصر روز سه شنبه در نشست با فرمانداران، معاونان سیاسی و بخشداران سیستان و بلوچستان که در سرسرای اجتماعات استانداری این استان برگزار شد اظهار داشت: خروجی انتخابات با برخورداری از این ارکان مهم، مجلسی کارآمد و متشکل از عناصر تراز انقلاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ما به عنوان مدیران سیاسی کشور باید بستری را فراهم کنیم که کنشگران سیاسی در یک بستر امن کنشهای سیاسی، اجتماعی و غیره خود را انجام دهند.
معاون سیاسی وزیر کشور انسجام، همبستگی و انتخابات را از مسائل مهم کشور ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولان دست اندکار حوزه برگزاری انتخابات باید با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات کار خود را به درستی انجام دهند تا در این عرصه مهم هیچ ابهامی ایجاد نشود.
وی افزایش تعاملات با شورای نگهبان را از جمله برنامه های مهم معاونت سیاسی وزارت کشور عنوان کرد.
عرف از کادر سازی حوزه سیاسی وزارت کشور خبر داد و افزود: به منظور تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز حوزه سیاسی طرح کادر سازی این حوزه برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان اجرایی خواهد شد.
مدیرکل انتخابات وزارت کشور نیز در این نشست گفت: در آخرین انتخابات ریاست جمهوری متوسط مشارکت مردم 73 درصد بود این در حالیست که در سیستان و بلوچستان این آمار بیش از 75 درصد گزارش شد.
سید اسماعیل موسوی افزود: همچنین در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 متوسط مشارکت کشوری 61 درصد گزارش شد در حالیکه که این آمار در سیستان و بلوچستان 66 درصد بود.
وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در عرصه های انتخابات همواره خوش درخشیده اند.
به گزارش ایرنا در این نشست شماری از فرمانداران و بخشداران سیستان و بلوچستان به نقطه نظرات خود در رابطه با افزایش مشارکت مردم در انتخابات و سایر مسائل استان پرداختند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت انتخابات معاون سياسي وزير كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان