Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@04:06:18 GMT

استاني شدن انتخابات نتايج مطلوبي به همراه دارد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۳۱۶

استاني شدن انتخابات نتايج مطلوبي به همراه دارد

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- استاندار سيستان و بلوچستان گفت: استاني شدن انتخابات نتايج مطلوبي نظير راه يافتن افراد توانمند به مجلس شوراي اسلامي و ارتقاي شوراها را به همراه دارد.

به گزارش ايرنا احمد علي موهبتي عصر روز سه شنبه در نشست با فرمانداران، معاونان سياسي و بخشداران سيستان و بلوچستان که با حضور معاون سياسي وزير کشور برگزار شد اظهار داشت: نخستين اصل مشارکت در انتخابات باور نقش آفريني مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در گام نخست انتخابات ضروري است افرادي که ادعاي دلسوزي نظام را دارند سبب اعتمادسازي نخبگان براي حضور در عرصه انتخابات شوند.
استاندار سيستان و بلوچستان با بيان اينکه در مجموع 48 درصد نيروي انساني کل ادارات استان کامل است گفت: ضروريست براي رفع کمبود هاي اين استان توجه ويژه شود.
وي با بيان اينکه به دنبال تقسيم سيستان و بلوچستان نيستم گفت: اين استان داراي اولويت فراوانيست که پرداختن به آنها از ضروريات محسوب مي شود.
موهبتي بر انجام تقسيمات شهرستاني تاکيد کرد و افزود: با توجه به وسعت فراوان نقاط جمعيتي سيستان و بلوچستان ضروريست تقسيمات شهرستاني مورد توجه قرار گيرد.
7316**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ادامه رایزنی‌های این اداره کل با مسئولان نیروهای مسلح برای تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در دیدار با سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور و رؤسای ادارات املاک و واگذاری نیروهای مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل دو جانبه این اداره کل با نیروهای مسلح با توجه به شرایط خاص منطقه در راستای تأمین مسکن نیروهای مسلح در سنوات گذشته بر توجه و همکاری این نیروها به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر بر تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

وی با توجه به تلاش ۲ سال گذشته در رابطه با الحاق زمین به شهر زاهدان به میزان ۲۶۷ هکتار و تخصیص ۵۰ درصد این اراضی به عنوان سهم اداره کل راه و شهرسازی استان از اراضی ارتش واقع در جنوب شهر زاهدان و پیگیری ستاد کل نیروهای مسلح بر دریافت اذن فرمانده معظم کل قوا که منجر به دستور معظم اله در پایان سال گذشته شد افزود: انتظار می‌رود در حال حاضر که اذن مقام معظم رهبری صادر و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ابلاغ شده است مراحل انتقال سند مالکیت یعنی ۵۰ درصد اراضی الحاقی نیز به این اداره کل تا دو هفته آینده انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه مراحل الحاق، تهیه طرح جامع، تفصیلی، تفکیکی و آماده سازی این اراضی تهیه و در کمیسیون ماده پنج نیز مصوب شده است بلافاصله برای امر مسکن مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این استان اختصاص خواهد یافت.

اکبری در این دیدار هرگونه همکاری بین را منوط به توجه نیروهای مسلح به ویژه از اراضی ارتش برای تأمین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در راستای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح به ویژه نیروهای مرزبانی، انتظامی و سپاه پاسداران و نیز صدور سند مالکیت از اراضی در اختیار مالکیت این ارگان‌ها قدردانی کرد.

کد خبر 745612

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان؛ سه نفر جان باختند
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری