Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:30:15 GMT

مقصد بعدی کلینزمن لیگ برتر است؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۳۹۴

مقصد بعدی کلینزمن لیگ برتر است؟

ممکن است یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی فصل بعد در لیگ برتر جزیره مربیگری کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد یورگن کلینزمن که مدتی است هدایت تیمی را بر عهده نداشت، سودای بازگشت به عرصه مربیگری را در سر دارد و در هفته های اخیر نام تیم های زیادی به عنوان مقصد بعدی وی مطرح شده و حالا اسکای اسپورتس خبر از احتمال حضور وی در نیوکاسل برای فصل بعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماندن نیوکاسل رده سیزدهمی در لیگ برتر قطعی است اما اگر مدیران این تیم با رافا بنیتس برای ادامه همکاری به توافق نرسند، آنگاه به دنبال عقد قرارداد با یورگن کلینزمن خواهند رفت.

 

 

دیروز کلینزمن در مصاحبه ای در رابطه با احتمال بازگشت به بوندسلیگا و در دست گرفتن هدایت هرتابرلین ضمن رد این خبر مدعی شد هیچکس از آینده خبر ندارد و مشخص نیست تیم بعدی وی چه خواهد بود.

 

بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران، نام بسیاری از سرمربیان مطرح جهان برای هدایت ایران مطرح شد که اسم یورگن کلینزمن نیز در این سیاهه بلند بالا قرار داشت و باید دید آیا سرمربی سابق تیم ملی آلمان برای مربیگری به قاره آسیا سفر خواهد کرد یا خیر.

تیم ملی آمریکا یورگن کلینزمن (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آمریکا یورگن کلینزمن سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر

جوان‌ترین سرمربی فاتح لیگ برتر؛ این عنوانی است که سرمربی آرسنال می‌تواند به آن دست یابد. 

طرفداری | سرمربی اسپانیایی آرسنال امروز 42 ساله شد. او برای تبدیل عدد 42 به یکی از مهم‌ترین سال‌های زندگی‌اش، باید ماموریت قهرمانی در لیگ برتر را به سرانجام برساند. 

به گزارش اسکواکا؛ در صورتی که آرسنال در پایان فصل به عنوان قهرمان فصل 24-2023 لیگ برتر شناخته شود، میکل آرتتا عنوان جوان‌ترین فاتح این جام شناخته خواهد شد. پیش‌تر ژوزه مورینیو (42 سال و 94 روز) این مهم را به نام خود ثبت کرده است. در هفته پایانی فصل جاری، آرتتا 42 سال و 54 روز خواهد داشت. در حال حاضر توپچی‌ها در صدر جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد کورس قهرمانی تا انتهای فصل ادامه خواهد شد. شاگردان مرد اسپانیایی کمتر از هفت روز دیگر به اتحاد سفر می‌کنند تا در مهم‌ترین بازی فصل به مصاف منچسترسیتی بروند. 

مورینیو در فصل اول خود در چلسی: 38 بازی، 29 برد، 72 گل زده و 15 گل دریافتی 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری