Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:02:43 GMT

کت لیگ برتر روی تن وینکو و ویسی نشست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۴۰۴

کت لیگ برتر روی تن وینکو و ویسی نشست

دو مربی با سابقه فوتبال ایران در پایان هفته سی  سوم موفق شدند  کار را به اتمام برسانند تا هفته آخر در شرایطی آغاز شود که تیم های صعود کننده و تنها تیم سقوط کننده مشخص شده باشند .

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک از هفته  سی و سوم  با انجام هفت دیدار همزمان به  پایان رسید که با توجه به نتایج حاصل شده در پایان این هفته، دو تیم صعود کننده به لیگ برتر و تنها تیمی به لیگ دسته دوم سقوط کرد مشخص شد و به این ترتیب دیگر حساسیتی از بابت تعیین تیم های  راه یافته به لیگ برتر نداشته و تکلیفش کاملا مشخص شده باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این لیگ فرسایشی تیم گل گهر سیرجان با 53 امتیازی که در فاصله یک هفته به پایان این لیگ  به دست  آورد موفق شد جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد تا بازهم شاهد حضور وینکو بگوویچ این پیر مرد دوست داشتنی کروات  در بالاترین سطح فوتبال ایران باشیم و به این ترتیب بازهم  پس از مدت ها کرمان در فصل آینده صاحب یک نماینده این بار از شهر سیرجان  باشیم .


از طرفی دیگر تیم بعدی  که توانست به لیگ برتر راه پیدا کند تیم از خطه فوتبال خیز استان بوشهر است که  انصافا جای خالی این تیم با هواداران پر شورش به نوعی در لیگ خالی  بود . شاهین شهرداری بوشهر که در هفته آینده  به حکم قرعه استراحت دارد و این آخرین بازی این تیم در لیگ به شمارمی رفت  که توانست با گل ارزشمند محمد محبی در دقیقه 59 خیال همه را در استان بوشهرراحت کند تا به قول عبدالله ویسی هفته آخر را در سواحل شهر بوشهر با خاطری جمع  به تماشا بنشینند. 


 وینکو و ویسی برای به دست آوردن حکم صعود روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و امشب بعد از مدت ها با خیالی راحت  شاهد جشن و پایکوبی مردم شهر سیرجان و بوشهر خواهند بود.


 از طرفی با صعود این دو تیم در پایان این هفته خیال سازمان لیگ هم از بابت اتهاماتی که ممکن بود در صورت راه نیافتن تیم شهرداری بوشهر  به آنها نسبت داده شود راحت شد .


عبدالله ویسی که در ابتدای این فصل لیگ را با  نتایجی ضعیف در تیم نفت مسجد  سلیمان آغاز کرده بود انتهای فصل را با گرفتن جواز صعود شاهین بوشهر به اتمام رساند تا تبدیل به قهرمان شهر بوشهر شود .


و از طرفی  بگوویچ درحالی تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک رساند که در نیم فصل دوم  در هفت هفته موفق به کسب پیروزی نشده بود اما به یک باره وینکو در 4 هفته پایانی 10 امتیاز به جمع امتیازاتش اضافه کرد تا امروز نتایج زحمات بی دریغش را در تمام این سال ها بگیرد.

دسته یک وینگو بگوویچ گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک وینگو بگوویچ گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت تهران در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به میدان رفت.

طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری ۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی