Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- معاون سياسي وزير کشور گفت: مشارکت، سلامت، امنيت و رقابت چهار رکن و پايه مهم در انتخابات جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود.

به گزارش ايرنا، جمال عرف عصر روز سه شنبه در نشست با فرمانداران، معاونان سياسي و بخشداران سيستان و بلوچستان که در سرسراي اجتماعات استانداري اين استان برگزار شد اظهار داشت: خروجي انتخابات با برخورداري از اين ارکان مهم، مجلسي کارآمد و متشکل از عناصر تراز انقلاب مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: ما به عنوان مديران سياسي کشور بايد بستري را فراهم کنيم که کنشگران سياسي در يک بستر امن کنشهاي سياسي، اجتماعي و ... را انجام دهند.
معاون سياسي وزير کشور انسجام، همبستگي و انتخابات را از مسائل مهم کشور ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولان دست اندرکار حوزه برگزاري انتخابات بايد با مدنظر قرار دادن قوانين و مقررات کار خود را به درستي انجام دهند تا در اين عرصه مهم هيچ ابهامي ايجاد نشود.
وي افزايش تعاملات با شوراي نگهبان را از جمله برنامه هاي مهم معاونت سياسي وزارت کشور عنوان کرد.
عرف از کادر سازي حوزه سياسي وزارت کشور خبر داد و افزود: به منظور تامين و تربيت نيروي انساني مورد نياز حوزه سياسي طرح کادر سازي اين حوزه براي نخستين بار در سيستان و بلوچستان اجرايي خواهد شد.
مديرکل انتخابات وزارت کشور نيز در اين نشست گفت: در آخرين انتخابات رياست جمهوري متوسط مشارکت مردم 73 درصد بود اين در حاليست که در سيستان و بلوچستان اين آمار بيش از 75 درصد گزارش شد.
سيد اسماعيل موسوي افزود: همچنين در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال 94 متوسط مشارکت کشوري 61 درصد گزارش شد در حاليکه که اين آمار در سيستان و بلوچستان 66 درصد بود.
وي ادامه داد: مردم سيستان و بلوچستان در عرصه هاي انتخابات همواره خوش درخشيده اند.
به گزارش ايرنا در اين نشست شماري از فرمانداران و بخشداران سيستان و بلوچستان به نقطه نظرات خود در رابطه با افزايش مشارکت مردم در انتخابات و ساير مسائل استان پرداختند.
7316**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک