Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:41:43 GMT

باند سارقان طلا از منازل بوشهر به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۴۹۸

باند سارقان طلا از منازل بوشهر به دام افتادند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل سارقان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری یک باند حرفه‌ای سارقان طلاجات منزل در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکوک شدن پلیس به خودرویی در شهر بوشهر ، افزود: پس از بررسی و استعلامات لازم، بامداد امروز خودرویی که مورد ظن پلیس واقع شده بود، در شهر دیلم به همراه ۵ سرنشین متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: افراد دستگیر شده همگی غیر بومی هستند که با استفاده از پلاک سرقتی اقدام به سرقت طلاجات منزل می‌کردند و مقادیری طلای مسروقه نیز از خودرو آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از این سارقان ادامه دارد، بیان کرد: برابر بررسی‌های انجام شده، یکی از دلایل افزایش سرقت طلاجات منزل به وسیله سارقان غیر بومی کم توجهی شهروندان به توصیه‌های ایمنی، نگهداری طلاجات در منزل و رها کردن منزل بدون حفاظ و نگهبان است.

وی تصریح کرد: شهروندان طلاجات خود را به صندوق امانات بانک بسپارند یا در منزل در محلی مطمئن نگه دارند و در صورت ترک منزل، تنها به قفل کردن درب خروجی اکتفا نکرده، بلکه تمامی درب‌های داخلی ساختمان اعم از درب پشت بام، اتاق ها، آشپزخانه، حمام، حیاط خلوت و... را قفل کنید.

انتهای پیام/م

باند ۵ نفره سارقان طلاجات منزل دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا توسط نظافتچی منزل

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار کرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح نمود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلا‌های سرقتی را در داخل منزل کشف کنند. 

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز کرد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

او  به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش