Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، اداره مهاجرت نیوزیلند اعلام کرد که نزدیکان قربانیان حملات تروریستی ۱۵ مارس به مساجد شهر کرایست چرچ می‌توانند برای دریافت روادیدی که اجازه اقامت دائمی آنان در این کشور را خواهد داد، درخواست کنند.

اداره مهاجرت نیوزیلند در این خصوص اعلام کرده است که نوع جدیدی از روادید برای آنان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخذ درخواست برای دریافت این نوع روادیدی از فردا آغاز می‌شود. هدف از آن نیز فراهم کردن شرایط لازم برای نهایی شدن وضعیت مهاجرت آنان به نیوزیلند اعلام شده است.

گفتنی است در پی حمله تروریستی ۱۵ مارس جاری به مسجد «النور» و مسجدی دیگر در محله «لینوود» شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند حین اقامه نمازجمعه، ۵۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

جاسیندا آردرن نخست‌وزیر نیوزیلند در نشست خبری پس از حملات تروریستی مرگبار به دو مسجد در این کشور گفته بود: ۳ نفر از جمله یک شهروند استرالیایی در ارتباط با این حمله بازداشت شده و هیچ یک سابقه کیفری ندارند.

نخست‌وزیر نیوزیلند بلافاصله پس از این حمله، قول داد که قوانین مالکیت و حمل سلاح در این کشور را اصلاح کند. دولت این کشور نیز در همین راستا با ممنوعیت تملک و حمل سلاح‌های نیمه اتوماتیک و نظامی موافقت کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن‌ها صبر و شکیبایی مسالت نمود.

کد خبر 6079816 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • بازگشت به جنگ در سایه
  • موضع‌گیری جدید میقاتی درباره حمله های رژیم صهیونیستی
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه دسترسی به شاهدان حمله هفتم اکتبر را نمی‌دهد
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت