Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر در پیامی صعود تیم شاهین شهرداری به لیگ برتر را به هم استانی ها خصوصا شهروندان بوشهری تبریک گفت. جنوب نیوز: سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر در پیامی صعود تیم شاهین شهرداری به لیگ برتر را به هم استانی ها خصوصا شهروندان بوشهری تبریک گفت.

متن این پیام در ادامه آمده است:

سلام به بوشهر سرزمین حماسه ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

پرواز و صعود غرورآفرین تیم فوتبال شاهین بوشهر را به رقابت‌های لیگ فوتبال کشور(جام خلیج فارس)که موجب خوشحالی و شادی مردم در اقصی نقاط استان به‌ویژه عموم همشهریان بوشهری شد را صمیمانه تبریک و شادباش می گویم.

امیدوارم در ادامه حضور این باشگاه محبوب و مردمی در لیگ برتر ، همواره شاهد درخشش و موفقیت بیش از پیش آ ن باشیم.

باشد که این صعود موجب اعتلا و رونق بیشتر ورزش در شهری که پیشنه و شکوه فوتبالش زبانزد خاص وعام بوده و هست شده و بار دیگر با تلاش و برنامه ریزی، همدلی و همت همه دستگاه ها، فوتبال بوشهر به روزهای پر فروغ گذشته باز گردد.

بجاست تا به‌نوبه خود از شورای اسلامی شهر، باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری، بازیکنان ، مربیان ، هییت مدیره و مدیر عامل، هواداران، اصحاب رسانه، مسئولین ارجمند، اداره کل ورزش جوانان، هییت فوتبال و همکارانم در مجموعه شهرداری بوشهر که زمینه ساز این رویداد تاریخی و خاطره انگیز شدند سپاسگزاری نمایم.

 سید نورالدین امیری-  شهردار بندربوشهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم

به نقل از  شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در حکمی حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد را به سمت مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم منصوب کرد.

شهردار قم در این حکم بر لزوم تلاش در جهت افزایش رضایت مردم از طریق کیفیت پاسخگویی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردمی، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای نظام ارتباطات مردمی در شهرداری قم ضمن هماهنگی و همسویی با اداره کل حوزه شهردار و سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ تأکید کرده است.

گفتنی است تا پیش‌ازاین ابوالفضل وفایی مسئولیت این مرکز را بر عهده داشت و حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد نیز تا چندی قبل سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ