Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:27:10 GMT

نوروزپور رئیس کمیته امداد بیارجمند شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۵۶۷

نوروزپور رئیس کمیته امداد بیارجمند شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد بی ارجمند از توابع شهرستان شاهرود غروب سه شنبه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد بی ارجمند برگزار و طی حکمی مرتضی نوروز پور به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در این مراسم ضمن بیان اینکه خدمت رسانی به مددجویان و جلب مشارکت‌های عمومی دو رسالت کمیته امداد است، ابراز کرد: یکی از مسائلی که امروز می‌تواند به نحو تأثیرگذاری به فعالیت‌های کمیته امداد کمک کند، جلب مشارکت‌های مردمی است که در این راستا باید اهتمام بیشتر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جواد رضوی ضمن بیان اینکه کمک‌های اثربخش مردم برای محرومیت زدایی در کشور یکی از راه‌های ارتقای اقتصادی مددجویان و نیازمندان است، بیان کرد: همه مردم در هر شغلی باید به قشر ضعیف جامعه توجه خاصی داشته باشند.

وی افزود: توجه به دانش آموزان بی بضاعت یکی از مسائلی است که به واسطه اقلیم بی ارجمند می‌بایست به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشت همچنین کمیته امداد می‌تواند در شناسایی این دانش آموزان از ظرفیت معلم‌های آموزش و پرورش کمک بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای حمایت از نیازمندان طراحی شده است، تاکید داشت: از پرسنل کمیته امداد انتظار داریم که در راستای اجرای برنامه‌های کمیته امداد اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این مراسم از خدمات حسن کریمی رئیس سابق کمیته امداد بی ارجمند تقدیر شد.

کد خبر 4598635

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه کمیته امداد استان سمنان حسن کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه