Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری مناقصه جهت تعیین پیمانکار پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر خبر داد و گفت: پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر به مناقصه می‌رود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: طبق آخرین پیگیری‌هایی که از وزارت راه و شهرسازی کرده‌ام مجری پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر در این وزارتخانه اعلام کرد که مناقصه جهت تعیین پیمانکار پروژه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جاده اهر-مشگین‌شهر به لحاظ تردد بالای خودروها، گردشگری بودن مسیر و حوادث رانندگی می‌طلبد تا این محور به بزرگراه ارتقا یابد تا ضمن تسهیل رفت و آمدها از حوادث رانندگی کاسته شود.

عبدالهی در ادامه سخنان خود بر ضرورت اصلاح روکش آسفالت راه‌های روستایی اهر و هریس و محور هریس-مشگین‌شهر تاکید کرد و گفت: آسفالت برخی از راه‌های روستایی و محور مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هریس از بین رفته است و ضرورت دارد تا وزارت راه و شهرسازی در راستای توزیع متوازن منابع و برقراری عدالت به محورهای مواصلاتی و روستایی این شهرستان‌ها توجه کند.

خانه فرهنگ هریس با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم اهر و هریس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از وضعیت خانه فرهنگ هریس که قرار بود با کمک مالی بازیگران سینما و تلویزیون احداث شود اطلاعی دارید؟ چرا هنوز خانه فرهنگ هریس به سرانجام نرسید؟ گفت: خانه فرهنگ هریس ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که به حول قوه الهی امسال خانه فرهنگ هریس تکمیل و در اختیار مردم هریس قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازیگران سینما و تلویزیون در جریان زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران با جمع‌آوری کمک‌های مالی این پروژه را آغاز کردند ولی نتوانستند به سرانجام برسانند اکنون پروژه خانه فرهنگ هریس به دست بنیاد مسکن در حال احداث بوده که بعد تکمیل احتمالاً به آموزش و پرورش واگذار می‌شود.

کد خبر 4598567

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر هریس بزرگراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!

واگذاری باشگاه پرسپولیس زوایای زیادی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، موضوع واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها برای انتقال مالکیت، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری برای این باشگاه دردسرساز شده چرا که اگر این واگذاری انجام نشود، باشگاه پرسپولیس مجوز حرفه‌ای نخواهد گرفت و از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.

 بحث واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده و گویا با چراغ سبز دولت مقرر شده که باشگاه پرسپولیس به 4 بانک شهر، تجارت، صادرات و ملت واگذار گردد. از این 4 بانک برای شرکت در مناقصه خرید 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس ضمانت نامه دریافت شده است. قرار است سهم بانک شهر در این مناقصه 40 درصد باشد و 3 بانک دیگر 15 درصد سهم خواهند داشت.

این در حالی است که همان طور که پیش از این نوشتیم بنگاه‌داری بانک‌ها در تضاد با قوانین بانکی است که البته قرار بود بانک‌ها برای ورود به این عرصه از بانک مرکزی مجوز بگیرند.

بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این باره گفته بود:« حضور بانک‌ها در این مناقصه، مغایر منویات مقام معظم رهبری و در تضاد با مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر است. تاکید شده که وظیفه اصلی بانک تأمین مالی تولید در اقتصاد کشور است و درگیر شدن منابع آن در شرکت‌های غیرمرتبط با موضوع فعالیت بانکداری به ضرر این وظیفه و در نهایت اقتصاد کشور است.

این اقدام باعث خواهد شد که منابع در اختیار بانک برای اعطای تسهیلات به فعالیت‌های مولد کاهش یابد و لذا با شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز تناسبی ندارد. مبتنی بر همین منطق در مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب سال ۱۳۹۴، بانک‌ها مکلف به واگذاری سهام خود در بنگاه‌هایی که فعالیت غیربانکی دارند، شده‌اند و در صورت استنکاف با جریمه‌های مالیاتی مواجه خواهند شد. بر این اساس به‌طریق اولی بانک‌های کشور نمی‌توانند اقدام به خرید بنگاه‌هایی که فعالیت غیر بانکی دارند، از جمله شرکت‌های فرهنگی یا ورزشی کنند که این موضوع در ماده ۲ دستورالعمل سرمایه‌گذاری در اوراق‌ بهادار مصوب شورای پول و اعتبار نیز تصریح شده ‌است.»

حالا در حالی قرار است تا سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شود که زیان ده بودن برخی از باشگاه‌ها از حالا این نگرانی را برای هواداران این تیم به وجود آورده و آنها نگران این هستند تا در آینده این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای پرسپولیس شود.

از طرف دیگر وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از حذف پرسپولیس از آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای در تلاش است تا این اتفاق و واگذاری صورت بگیرد تا مشکلی در این راه به وجود نیاید؛ این موضوع اما مشخص نیست که با زیرسازی و برنامه‌ریزی در حال انجام است یا اقدامی است برای رفع تکلیف تا موقتا جلوی یک اتفاق ناگوار ورزشی گرفته شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند/حضور خلیلی بین معترضان

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)