Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:12:21 GMT

سمنان سفیدپوش شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۵۹۹

سمنان سفیدپوش شد

بارش برف برخی مناطق شمال و شمال‌شرقی استان سمنان را سفیدپوش کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام هواشناسی استان سمنان بارش‌ برف در نواحی کوهستانی‌شمالی و شمال‌شرقی این استان مانند شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر به‌صورت بارش برف است و بارش‌ها در نواحی‌شرقی استان‌سمنان به‌صورت باران است.

همچنین در این نواحی دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امشب و فرداشب دمای هوای نقاط مختلف استان سمنان بین پنج تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان هواشناسی سمنان سفیدپوش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز پنج شنبه تداوم بارش‌های رگباری و گاهی رگبار شدید، توأم با رعدوبرق و تگرگ و وقوع تندباد موقتی در بخش‌های جنوب شرقی کشور و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

در این مناطق به‌ویژه طی نیمه اول روز به سبب جاری شدن سیلاب، احتمال رعدوبرق و تگرگ، طغیان رودخانه‌ها و احتمال سقوط و پرتاب به سبب وزش باد شدید، فعالیت‌های کوهنوردی، دره‌نوردی، طبیعت گردی و پروازهای تفریحی مخاطره آمیز است.

از عصر پنجشنبه با تضعیف این سامانه از شدت بارش‌ها کاسته و در منطقه کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

طی جمعه ٣۱ فروردین‌ماه به سبب وقوع ناپایداری‌های همرفتی به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس، بخش‌هایی از ارتفاعات البرز و ارتفاعات جنوب شرق کشور، شرایط برای افزایش ابر و وقوع رگبار موقتی و رعدوبرق و تگرگ مهیا می‌شود.

با در نظر گرفتن وقوع رگبار و رعدوبرق طی ساعات بعدازظهر، جمعه نسبت به زمان بندی مناسب صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با شرایط جوی نامناسب اقدام شود. با توجه به بارش‌های قابل ملاحظه طی روزهای گذشته و پرآبی رودخانه‌ها و دره‌ها در نواحی جنوبی و جنوب شرقی از انجام برنامه‌های دره‌نوردی اجتناب شود.

کد خبر 6081697 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • دانه های برف منطقه درآلو شهرستان رابر را سفیدپوش کرد
  • از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل