Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سی‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک تیم قشقایی شیراز در دیدار با نماینده خرمشهر به شکست یک بر صفر رضایت داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته سی‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک عصر امروز با 7 دیدار برگزار شد. بر این اساس مس رفسنجان  با خونه به خونه، بادران تهران با آلومینیوم اراک، کارون اروند خرمشهر با قشقایی شیراز، شهرداری تبریز با گل ریحان البرز، فجر سپاسی با مس کرمان، گل گهرسیرجان با شهرداری ماهشهر و سرخپوشان پاکدشت با شاهین شهرداری بوشهر مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تیم قشقایی شیراز در دیداری که امروز ساعت 17 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شد، مهمان تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر بود و در این دیدار به شکست یک بر صفر رضایت داد. حسین زیاری، هادی طوسی، غلامرضا محمدی و حامد صادقی جو داوری این مسابقه را بر عهده داشتند.  

مسلم حق شناس، محمدجواد عباسی،  پوریا زارع، آرش زارع، محمدحسین چگینی، حمید عبدالهی، سهیل نیکنام، علی مصلی‌نژاد، محمد مهری، مصدق دریس  و علی آزادمنش در ترکیب تیم قشقایی امروز پا به توپ شدند. 

در فاصله یک هفته به پایان این دوره لیگ این نماینده شیراز با 29 بازی موفق شده 10 برد، 7 مساوی و 12 باخت را در کارنامه ثبت کند. برای تیم قشقایی این بازی به نوعی تشریفاتی محسوب می‌شد با این شکست با 37 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند. 

تیم قشقایی در هفته سی‌ام موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد نود ارومیه بگذرد و 3 امتیاز این بازی را کسب کند اما در 2 بازی بعدی یعنی در هفته سی و یکم مقابل شاهین شهرداری بوشهر 2 بر صفر و در هفته سی و دوم مقابل خونه به خونه بابل با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد. 

لیگ دسته یک فوتبال| دیدار قشقایی شیراز با تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهربرتری شاگردان میثاقیان مقابل قشقایی شیراز در لیگ دسته اول فوتبال + فیلمشکست نمایندگان شیراز در هفته سی‌ودوم؛ قشقایی بازی را به حریف بابلی واگذار کرد

این بازی اما برای تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر راه فراری از سقوط به لیگ دسته دو بود. کارون اروند خرمشهر در صورت  برد در این بازی می‌توانست بقای خودش را در لیگ تضمین کند ولی در صورت مساوی یا شکست باید تا آخرین ثانیه‌های برگزاری لیگ یک منتظر نتیجه شهرداری ماهشهر می‌شد.

در پایان این بازی که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر شاگردان هومن افاضلی موفق شدند در دقیقه آخر با به ثمر رساندن تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی حکم بقایشان را امضا کنند و با خیال راحت هفته آینده به مصاف خونه به خونه بابل بروند. 

میکائیل ایمن تراج، آرام عباسی، محسن بنگر جهانبخش طاهر، رسول اعظمی، رحیم آلبوغبیش، کریم احمدی، سعید حیدری، علی هزامی، احسان پیرهادی و ابوالفضل عکاشه ترکیب این تیم خرمشهری در این بازی بود.

 کارون اروند خرمشهر نیز از مجموع 29 بازی توانسته با 26 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی بماند. 

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر

ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، گفت: از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه) تاکنون ۸ هزار و ۷۵۹ نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندر خرمشهر بازدید کردند.

علی عسکری در گفت و گویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت گردشگری دریایی اظهار کرد: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی در ۴ نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: محدوده طرح ایمنی سفرهای نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.

عسکری بیان کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

وی یادآور شد: طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر