Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@15:30:49 GMT

راه هاي روستايي آستارا بازگشايي شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۶۲۷

راه هاي روستايي آستارا بازگشايي شد

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي آستارا گفت: راه هاي روستايي دربند، مشند و هولستون که به علت سرريز تالاب استيل و ريزش کوه مسدود شده بود، با تلاش راهداران و همکاري برخي اداره ها بازگشايي شد.

رمضان دانش عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: شب گذشته و امروز، 30 راهدار با دو دستگاه لودر، دو دستگاه گريدر و چهار کاميون حدود 450 متر مکعب شن، ماسه و سنگ را از راه ها برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: راه روستاي دربند که به علت سرريز تالاب استيل تخريب و مسدود شده بود، امروز با لاشه چيني و خاکريزي در حاشيه، ترميم و تردد در آن برقرار شد.
دانش ادامه داد: با تلاش نيروهاي راهداري آستارا و استان اردبيل، 500 متر مکعب شن، ماسه و سنگ ناشي از ريزش کوه از محدوده آقچاي محور آستارا - اردبيل برداشته و همچنين به بازگشايي راه روستاهاي مشند و هولستون اقدام شد.
ايستگاه هواشناسي آستارا ميزان بارش در 24 ساعت گذشته را حدود 28 ميليمتر، دماي فعلي را 13 درجه سانتيگراد و رطوبت هوا را 51 درصد اعلام و وضعيت جوي 24 ساعت آينده را صاف تا نيمه ابري پيش بيني کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در غرب استان گيلان واقع شده و از 25 کيلومتر راه اصلي، 148 کيلومتر راه روستايي و 15 کيلومتر بزرگراه برخوردار است.
7105 / 7124/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد