Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@21:19:13 GMT

مهاجم تیم بگوویچ در آستانه آقای گلی لیگ آزادگان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۶۸۰

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان امروز موفق شد با تک گل دقیقه 94 پیمان رنجبری شهرداری ماهشهر را شکست دهد تا در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ آزادگان صعودش به لیگ برتر را قطعی کند. 

پیمان رنجبری که در این فصل یکی از عوامل اصلی موفقیت سیرجانی‌ها بوده‌است با گلزنی در این بازی 16 گله شد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک هفته دیگر فرصت دارد تا آمارش را بهبود ببخشد اما نباید فراموش کرد شهریار مغانلو از ملوان با 15 گل نیز شانس رسیدن به این عنوان را دارد.

گفتنی‌است گل گهر سیرجان با 3 امتیاز دیدار امروز در صدر جدول لیگ آزادگان 55 امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمانی و صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گل گهر سیرجان لیگ دسته اول آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!